Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 23 lipca 2018

kto pamięta wiosnę?

Cześć!
Nie wiem jak to wygląda u Was, ale ja mam OGROMNE problemy z pamięcią :D najgorzej jest u mnie z nazwiskami, ale bardzo często nie mogę przypomnieć sobie jakichś kluczowych momentów i sytuacji. Często wspomagam się moimi albumami i sprawdzam konkretny rok lub datę, ale z racji tego, że mam straszne zaległości w tym momencie, mam problem z tegoroczną Wielkanocą ;) czy wiosna znów nas zaskoczyła mrozem?


Tradycją u nas jest udać się w Wielką Sobotę do lasu po borówki, i choć o dziwo śniegu nie widać ;) dwa swetry na zdjęciu mówią chyba same za siebie..





Jak jest w Waszych albumach? Zapisujecie ważne daty, uzupełniacie album tygodniami? Miesiącami? Dajcie znać!

Ściskam,


Wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)