Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 2 września 2018

Hello baby girl

Witajcie, mili Goście, na Scrapkowym blogu :)

Na dzisiejszy post mam dla Was layout w słodkim maluszkowym klimacie :-)


Zdjęcie kruszynki oprawiłam w papiery Maja Design z różnych kolekcji. Potuszowałam ramkę wokół arkusza bazowego, a następnie odbiłam na nim kompozycję z peonii - mojego ulubionego zestawu stempli Altenew:


Tytuł ułożyłam z naklejek Heidi Swapp i Piątku Trzynastego:


Dodałam też kompozycję kwiatową dopasowaną do tej ze zdjęcia. Kwiaty ułożyłam w girlandę przedłużoną misternymi zawijasami z tekturki:



By dodać nieco blasku i lekkości użyłam kamyczków, cekinów i brokatu. A tu jeszcze rzut oka na miłą przestrzenność:


A oto lista materiałów, jakie wykorzystałam:

Ty


I to już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)