Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 9 września 2018

oh happy day! nowy zestaw kart w natarciu!

Cześć!
Dziś mam dla Was kolejną stronę z albumu, na której czuć już wiosnę :) a to za sprawą nowego kitu Snapshots, który oczarował mnie swoją prostotą, ale też wyrazistymi kolorami! Jestem jednak cały czas wierna kartom tytułowym z kitu Fresh :)


Dodatków jest niewiele - karty są tak piękne, że nie chciałam odciągać od nich uwagi. Jest kilka naklejek, m.in. Simple Stories i American Crafts.


A kwiecień i maj był dla nas gorącym okresem - zapraszaliśmy wtedy naszych gości weselnych w tradycyjny sposób, z odwiedzinami, mamy teraz kilka zdjęć i mnóstwo wspomnień :)



powolutku nadrabiam swoje albumowe zaległości i nie mogę się doczekać kolejnego spotkania z Wami! :)



Wykorzystałam:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)