Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 27 września 2018

To już jest koniec... roku. ;)

Hej!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać oficjalną ostania stronę z 2017 roku. Juhuuu! Nie mogłam się tego doczekać bo ostatnio sporo ponadrabiałam i mimo, że do bycia na bieżąco trochę mi brakuje to i tak jestem z siebie zadowolona. ;)

Koszulka to oczywiście nieśmiertelny już u mnie Design A. Rozpracowałam już ją na wszystkie możliwe sposoby tak, że dobór zdjęć pod nią jest mega prosty i szybki.


Jeśli chodzi zaś o kolorystykę to postawiłam na podobną co na poprzednich stronach.


Dlatego też oprócz pasteli nie mogło zabraknąć złotych dodatków.



Postanowiłam też wykorzystać  beżową kartę z napisem love z kolekcji "Wedding Bliss".




Tradycyjnie już użyłam też mnóstwo transparentnych naklejek od Simple Stories, np. z kolekcji "Bloom" oraz "Oh Baby". Super spisały się również napisy z kolekcji "Good Vibes", zarówno te z zestawu jak i te na dużym arkuszu


Buziaki! :*


Użyte materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)