Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 16 października 2018

A Moment in Life

Witajcie, mili Goście, na Scrapkowym blogu :-)

Z racji niedawno obchodzonego Dnia Nauczyciela kolejny mój post poświęcam tematyce szkolnej, jednak z nieco innego punktu widzenia.


Oprawiłam zdjęcie mojego syna ze ślubowania pierwszoklasisty, które, jak wydawało mi się, miało miejsce dopiero co, chwilę temu...a on już za rok kończy szkołę! Stąd wziął się tytuł layoutu - bo to, co przeżywamy, to tylko chwile, momenty, które przemijają szybciej, niż byśmy chcieli. I chociaż pewnie dla niego teraz życie szkolne ciągnie się bardzo długo ;-)) to już za rok podstawówka pozostanie tylko wspomnieniem....

Layout powstał niemal w całości na bazie kolekcji Dear Diary od Mintay Papers. Mnóstwo motywów do wycinania pozwala stworzyć wielowarstwową pracę.




Jako tytuł użyłam Miszmaszową tekturkę, którą pokolorowałam tuszem dla lepszej widoczności na tle cegieł.


Całość kompozycji podkreśliłam kropkami emalii i chlapaniem czarnej mgiełki.
A oto lista użytych materiałów:


Do zobaczenia!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)