Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 9 listopada 2018

co ważniejsze - zdjęcia czy oprawa?

Cześć! Dla nas, osób zajmujących się rękodziełem, sprawa zawarta w tytule tego posta jest dość trudna - scrapowa oprawa zdjęć w albumach czy layoutach jest dla nas kwestią oczywistą i czasami często się pohamować. W moich pracach zdjęcia często ginęły pod powłoką enamel dotsów, kolejnych naklejek i tekturek :D
Na poniższych stronach z albumu niewiele się jednak dzieje jeśli chodzi o dekoracje. Z bólem serca (bo przecież dodatków ślubnych mam sporo) odłożyłam na bok większość przydasi i skupiłam się wyłącznie na zdjęciach. Okazja dość rzadka, bo to w końcu mój ślub ;)


 Ale żeby nie było - złote akcenty idealnie pasowały do sukienek moich druhen, wcisnęłam więc odrobinkę naklejek z kolekcji ślubnej od Simple Stories :)


Kolejna strona to już tylko karty z kitów Snapshots oraz Southern Weddings. Pamiętajcie, że kity możecie zamówić na Przedsprzedaży, która jeszcze trwa :) 





A jak jest u Was? Stawiacie czasami zdjęcia na pierwszym miejscu?

Buziaki!

Wykorzystałam:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)