Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 27 listopada 2018

Na złote gody.

Hej!
U mnie nadal kartkowanie trwa w najlepsze więc dzisiaj znów będzie kartka - tym razem z okazji 50lecia ślubu. Podobną z motywem serca i pionową kompozycją kwiatową robiłam już w lecie w formacie DL i nieco innej kolorystyce więc teraz postanowiłam zmierzyć się z formatem C6.


Tym razem skusiłam się na papiery z Galerii Papieru oraz UHK Gallery.




Odcienie kwiatów wybrałam stonowane tak aby pasowały do okazji - jasnobrązowe oraz kremowo-różowe w dwóch rozmiarach.


Całość wyszła bardzo delikatnie i elegancko. Do kartki oczywiście dorobiłam jeszcze pasujące pudełko i viola! 



Buziaki! :*


Użyte materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)