Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 13 listopada 2018

Życie zaczyna się po 50.

 Hej!
Dawno nie miałam okazji robić kartki urodzinowej więc jak tylko nadarzyła się okazja to bardzo chętnie podjęłam się stworzenia kartki na 50te urodziny.


Jako, że to urodziny kobiety to kartkę postanowiłam utrzymać w bardzo jasnej kolorystyce. Nie bez powodu znalazły się na niej ażurowe tekturki i kwiatowe wzory. 
W ruch poszły zatem papiery Galerii Papieru i całość kompozycji ułożyła się niemal sama. 



Swój debiut zaliczyły u mnie wreszcie kremowo różowe róże Wild Orchid Crafts. Jakoś wcześniej nie mogłam ich nigdzie dopasować a tutaj wydały mi się wręcz idealne.


Pozostało jedynie ozdobić całą kompozycję białymi dotsami i viola!



Buziaki! :*


Użyte materiały:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)