Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 13 grudnia 2018

Nadal kwieciście.

Hej!
Grudzień to miesiąc zawiły, czasem srogi, czasem miły chociaż ostatnio pogoda była bardziej w stylu w marcu jak w garncu. No cóż. I ja dzisiaj przychodzę z nieświąteczną inspiracją - po prostu tyle się teraz dzieje, że nie byłam w stanie ogarnąć nic świątecznego. Ale za to mam Wam do pokazania bardzo letnie, kwiatowe pudełko.



Jak widzicie pastele nadal u mnie rządzą. Chyba nie ma lepszego zestawienia na tego typu okazje. 


Na zewnątrz użyłam więc głównie deseczkowego papieru oraz niebieckiego ombre z Lemoncraft.


W środku standardowo podest z kwiatami gdzie główne skrzypce grają miętowe cottage roses oraz białe wild roses. Całą kompozycję urozmaiciłam też gdzie niegdzie różowymi kwiatuszkami sweetheart.







Mam nadzieję, że całość Wam się podoba. 
Buziaki! :*


Użyte materiały:





P. S. I z racji tego, że widzimy się dopiero po Świętach już dzisiaj pragnę Wam życzyć wszystkiego co najwspanialsze!

1 komentarz:

Pani Niteczka - Jolanta Radomska pisze...

Piękna kolorystyka. Przyciąga oko...

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)