Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 2 grudnia 2018

Ostatni ślub :-)

Witajcie, mili Goście, na Scrapkowym blogu!

Ostatnio ślubnie się u nas zrobiło :-) I ja dzisiaj też mam do pokazania ostatnią kartkę ślubną tego sezonu:


To kolejna ślubna odsłona kolekcji Dear Diary od Mintay Papers - delikatna, stonowana, w kolorystyce idealnej dla pary. Jest brąz, ceglasty i nawet kropla czerni dla Niego, ale i subtelny ecru i łosoś dla Niej :-) Najpierw ułożyłam warstwy papierów w tle:


Tag do journalingu/PL z ozdobną ramką wykorzystałam jako jasne tło dla białego napisu z tekturki. Ozdobiłam go wieńcami listków wyciętymi z papierów oraz bukietem kwiatów przewiązanych koronką:


Miszmaszowy elegancki zawijas z serduszkami pasuje idealnie:


Całość delikatnie mieni się pod światło dzięki brokatowi, złotym cekinom i kremowym emaliowym kropelkom:


A oto lista materiałów, z których korzystałam:


Następnym razem będzie już świątecznie ;-) Do zobaczenia!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)