Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 14 lutego 2011

7gypsies i Tim Holtz - para doskonała

TUSIA_SIGGIE

Gdy moją ramkę - lift ramki Zielonookiej - zobaczył mój dwuletni synek, pytał mnie ciągle, gdzie mama i on :) Bo na zdjęciu w lifcie ramki Zielonookiej był tata i córka :) Tak więc nie miałam wyjścia - musiałam dobrać odpowiednie zdjęcie i zrobić drugą ramkę :)


Fotografia była wykonana zeszłego lata, podczas urlopu - mój synek wtedy z upodobaniem dawał mi całusy, co zostało uwiecznione :) Zdjęcie to wydało mi się po prostu idealne do ramki, którą widziałam oczyma duszy. Uwielbiam pracować z produktami 7gypsies i Tima Holtza. Firma 7gypsies tworzy rzeczy z niezwykłym charakterem, nietuzinkowe kolekcje, dodatki i masę fantastycznych stempli, baz oraz nietypowych rzeczy. Po prostu raj dla takiej scraperki, jak ja :) Tłem do powyższej ramki jest papier Elen z najnowszej kolekcji Lille.


Całą ramkę chciałam utrzymać w beżowym, lekko starociowym klimacie. Brzegi ramki pomalowałam więc dabberem w kolorze Malted Milk. Taśmę Tima Holtza psiknęłam Glimmer Mistem w kolorze Walnut Gold. Metalową, przepiękną ramkę Tima Holtza wykorzystałam do stworzenia obramowanego napisu. Nie wiem, czy wiecie, ale wykrojnik Tag&Bookplate wycina elementy idealnie dopasowane do wnętrza tych metalowych rameczek, czyli Ornate Plates (zarówno owalnych, jak i prostokątnych)! Skorzystałam z tego i wycięłam sobie owal z kartonu. Ostemplowałam go jednym ze stempli z zestawu Odds and Ends Tima Holtza, osadziłam w ramce i wykończyłam UTEE, dzięki czemu napis ma fajny "szklany" wygląd.


Napis LOVE zrobiłam z Type Charms Tima Holtza. Jest to bardzo fajny produkt - w jego skład wchodzi 16 metalowych, okrągłych zawieszek - pustych. Bez żadnych literek. Tak naprawdę można je ozdobić w całkowicie dowolny sposób. Ja użyłam załączonego alfabetu w formie naklejek, komponując napis love. Na końcu nakleiłam wypukłe, przezroczyste plastikowe, samoprzylepne elementy, które znajdują się w zestawie - tworzy to fajny efekt epoksydowych, wypukłych literek :)


Tag 7gypsies ozdobiłam dużym spinaczem z zawieszką z kolekcji Avignon. Dodałam do tego przeszycia maszynowe i już wiem, że to nie jest moje ostatnie słowo w rameczkach :)

Tusia

Lista użytych materiałów:
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)