Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 29 marca 2011

Nowości 7gypsies ciąg dalszy i CANDY

Miło mi oznajmić, że dotarła do nas druga część nowości 7gypsies. Wśród z nich znalazły się:
- małe i średnie (6x6 i 8x8 cali) pady papierów Camden
- kartonowe piękne okładki do albumów i art-journali
- mała, świetna, poręczna maszynka do robienia dziurek pod kółeczka do bindowania - możecie ją zabrać ze sobą na każdą wyprawę czy wyjazd i dokumentować na bieżąco swoje odczucia, zbierać pamiątki i tworzyć journal czy album. Maszynka działa na baterie i robi dziurki przez przyciśnięcie guziczka w takich materiałach jak karton, tektura, cienki metal, skóra, papier

- tagi i bilety w kilku wzorach
- ozdobne mini buteleczki z koreczkami

- bibuła w dużych arkuszach z nadrukami
- kartonowe bazy albumowe gotowe do bindowania o wymiarach 6x6 cali

- zestaw kart Family i Affirmations
- świetne, duże spinacze z zawieszkami z kolekcji Lille


CANDY

Z tej okazji, z wielką radością ogłaszam CANDY, w którym można zdobyć nagrodę o łącznej wartości ponad 160 zł, w skład której wchodzą produkty 7gypsies:
- 2 komplety dużych, dwustronnych papierów (12x12 cali) z kolekcji Camden
- drewniany shadowbox z metalowym uchwytem
- tagi z kolekcji Camden
- zestaw rubonsów Victoriana
- baza albumowa 6x6 cali z czarnymi okładkami i kremowymi kartonowymi kartami w środku, spinana kółeczkami.

Zdjęcia i odnośniki poniżej:



Aby wziąć udział w Candy:

- zamieść na swoim blogu post o Candy u nas z poniższą grafiką



- podlinkuj koniecznie nasz blog
- wróć do nas i za pomocą okienka na dole pokaż nam swój wpis (umieść link do swojego posta klikając niebieską ikonkę "add your link").

CANDY zakończy się 10 kwietnia - wyniki losowania podamy 11 kwietnia na blogu.

Ale to nie koniec. Wszystkie osoby, które oprócz powyższego, zamieszczą na swoim blogu, w którejś z bocznych kolumn miniaturę informacji o candy (grafika poniżej), mają szansę na jeszcze jedną nagrodę.


A nagrodą dodatkową jest zestaw Victoria, w skład którego wchodzą:
- 24 dwustronnych papierów Victoria o wymiarach 8x8 cali (ok. 20x20 cm)
- 10 arkuszy kolorowych kartonów
- 64 naklejek z alfabetem
- 17 naklejek
- 15 tagów w arkuszu

Życzymy szczęścia w obydwu losowaniach.
Tusia i DT scrapki.pl

148 komentarzy:

JaMajka pisze...

Co za Candy!!! :D

Tusia Lech pisze...

Cieszę się, że Ci się podoba :)

Ktosia79 pisze...

Dostaję oczopląsu z zachwytu :D Linka o candy już zamieściłam ..teraz pozostaje wiara w cuda ;-)
Nowości w sklepie też cudne - od niedawna jestem Waszą klientką..i pozostanę już nią na długo :-)

aniape17 pisze...

super nagrody!!! już dodaję banerek i zaproszenie do candy na mojego bloga :DD

Ewa (it is all about scrap) pisze...

I ja, i ja :D

Ilona Zbieg pisze...

Cudności
ustawiam się w kolejce
i post i banerek w pasku bocznym zamieszczone :)

Magda pisze...

Ale candy! SUPER!
Zdjecie na pasku bocznym umiescilam, a co! ;)

Karmeleiro pisze...

mnie aż zapowietrzyło! Tusiu - zaszalałaś! więc grzech nie skorzystać ;)

lucy z mazur pisze...

Aż dech zapiera z wrażenia

Karkakg pisze...

marzenia.. może się uda..

jola_zola pisze...

o mamo... wygrać, chcę wygrać:)

wiosanka pisze...

Nie wiem co powiedzieć, nie wiem co powiedzieć! To wszystko jest rewelacyjne!!

izachica111 pisze...

Witam !
Oczywiście że zapisuję się na Candy. Post z informacją już zamieściłam i link też - nie mogę wstawić zdjęcia. Jak tylko się da nadrobię to. Pozdrawiam Iza N-P.
www.golddust.pl

clos pisze...

szaleństwo!

Tusia Lech pisze...

Chica111 - z tego co spojrzałam, wszystko poszło jak trzeba :) Nic już nie musisz więcej robić :)

Cieszę się, że wszystkim podoba się Candy :)

Annasza pisze...

Zapisałam się na obie wersje, bo to istne szaleństwo :))) Pozdrawiam serdecznie :))

fusiafscrapping pisze...

Świetne candy. Już się nie mogę doczekać 11 kwietnia :)

ecila pisze...

WOW!!!! Ale szaleństwo! Grzech nie skorzystać!

Gosia pisze...

I ja musiałam skorzystać z obu możliwości, jak szaleć to szaleć ;)

Nordstjerna pisze...

Ale czad!!! Ustawiłam się oczywiście. Na pasku bocznym też :)

MeridaZielona w Krainie Książek pisze...

rewelacja, obowiązkowo ustawiam się w kolejce

aa_dorota pisze...

Ale cudeńka

ruda pisze...

takie wyżerki! pokusiłam się na obie :)
madebyruda.blogspot.com

izunika pisze...

Wow, cudne.

Oliko pisze...

Jejka, smakowite candy!
Dopiero co dostałam od Was kopertę pełną cudów (dziękuję!!! I za miłe słowa też) i tak mi się spodobało że spróbuję ponownie:)

Link na moim blogu jest w kolumnie po prawej :)

mapowska pisze...

Ale super candy! Nie mozna sie nie skusic :)
Skusilam sie na obie nagrody. Jest i post, i obrazek w bocznej kolumnie ;)

Pampuch pisze...

Świetne candy i chętnie biorę w nim udział :)
info na pasku i tutaj:

http://pampuchowo.blogspot.com/2011/03/candy-w-scrapkipl.html

vena7 pisze...

Wielkie candy..pozdrawiam..

Ines pisze...

pyszności :D ustawiam się i banerek na pasku bocznym zamieściłam też:D

ROMA pisze...

Zapowiada się nieźle, potrzebne mi jednak szczęście w losowaniu. Ciekawa oferta, przydasie warte grzechu. Pozdrawiam

Unknown pisze...

Jakieś marzenie
Jak się spełni będę przeszczęśliwa :)

omiljena pisze...

Ojej! Przydałoby się! :)

http://omiljena.blogspot.com/2011/03/candy-na-scrapkipl.html

omiljena pisze...

I u mnie jest i post, i obrazek w bocznej kolumnie ;)

Unknown pisze...

Wow - ja to zachłannie na obie wersje się wpisałam.... taaaaakie cuda!!!

Marta - Martenka pisze...

Ale super! Świetne candy. Informacja i banerek na pasku bocznym zamieszczone :)

MILA25 pisze...

Hejka
Łał ale szaleństwo. Post na blogu umieszczony. Chciałabym umieścić też banerek na bocznym pasku ale ja jestem noga ze spraw komputerowych i wstyd się przyznać że nie potrafię :(
Pozdrawiam serdecznie Mila :)

Bożena Bo-Art pisze...

Oooooooooj ile cudownych słodkości. Oczywiście ustawiam się grzecznie w kolejce. Może dopisze mi szczęście :)
Post i banerek z boku zamieszczone :)

Asia pisze...

Jestem kolejna w kolejce:)

AgnieszkaD pisze...

i ja nie mogę się powstrzymać, cukieraski - marzenie, zamieszczam post i banerek :)

Margo pisze...

Wspaniałości. Niesamowite candy!Pozdrawiam.

ewamaison pisze...

oczywiście że się zapisuję i pozdrawiam, ewa

dziurka pisze...

i ja i ja też!!!

shiraja pisze...

to chyba największe candy, jakie dotąd widziałam. Nagrody z nóg powalają. Link dodałam oczywiście :) Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za zorganizowanie takiej super zabawy.

Scraperka pisze...

cudo:)))))))

kasiamanufacture pisze...

grzechem byłoby nie spróbowac wygrac tyle słodkości :)

monia pisze...

Cudności :)))))
Post jest, link z boku też
Teraz zostaje wierzyć w swoje szczęście
pozdrawiam
http://moniaz125.blox.pl/html

Dagmara pisze...

Mam nadzieję, że wszystko zrobiłam jak trzeba. Fajnie byłoby wygrać takie różności. Pozdrawiam
http://daszka.dicant.net/

Wiedzma60 pisze...

Bardzo chcę wygrać-))))

etrala pisze...

ja odpłynęłam, takie cudeńka wygrać...mmmm
:)

Tusia Lech pisze...

Wpis nr 96 i 97 nie linkuje do żadnego bloga - proszę Wiedźmę 60 i Anikę proszę o poprawki linków.

IWA pisze...

Ciekawe candy. Jest i post o nowościach i podlinkowane zdjęcie na pasku bocznym. teraz liczę na odrobinę szczęścia. :-)

Joanna Oborska pisze...

Takiemu candy nie można się oprzeć :) Wstawiłam post i banerek w bocznej kolumnie. Może się poszczęści? :)
Tylko nie wiem, czemu jakiś czerwony krzyżyk jest przy moim linku? ;)

Lakuna pisze...

wow! coż za cudne candy!!! jestem pod wrażeniem. zarówno post, jak i banerek widnieją już na moim świeżutkim blogu. pozdrawiam ciepło.

Anuta9 pisze...

Super candy!

madebyviva pisze...

Ale rewelacyjne candy! Ustawiam się w mega długiej kolejce :-).

Tusia Lech pisze...

Nimuszko :) Krzyżyk jest dlatego, że możesz chcieć skasować swój wpis :*

Edzia pisze...

hello - poprostu candy cudne:) info na prawym paseczku:) pozdrawiam z edzia-goodies*

Kryptonim_tp pisze...

Wszystko zrobione jak należy :) Liczę na ciutke szczęścia i jednocześnie życzę powodzenia innym chętnym :)

Iza pisze...

Świetne candy:)

lilavati pisze...

jak wszyscy to wszyscy, ja też ustawiam się w kolejce po szczęście:)

Agnieszka pisze...

Super to candy!! zapisałam się na obie wersje :) i liczę na szczęście

dwór książek i słów pisze...

Ja także się zapisuję:)

ifciunia pisze...

Super candy, aż ślinka leci :)

pfotograficznie pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
pfotograficznie pisze...

może przydarzy się prezent urodzinowy, dla mnie jak znalazł...

barbaratoja pisze...

Jest post na blogu, jest informacja w pasku bocznym na moim blogu;-)))

Ania pisze...

co za piękności... dołączam się ze swoim blogiem :)))

druga szesnaście pisze...

skandal, żeby tak człowiek na pokuszenie wodzić... ;)
bibuły obłędne! zresztą...same delicje.

wieść w świat poszła, z boku również.
teraz czekamy w napięciu.

asica.p pisze...

cuuda same:)

Unknown pisze...

fajnie, a jeszcze fajniej będzie jak los się uśmiechnie:)
na razie ja uśmiecham się do Was:))

AM2308 pisze...

Pewnie i tak nie uda mi się wygrać :) ale jak nie spróbuję to się nie dowiem, więc próbuję :)

Marija Shibanova pisze...

Mmmmm!!!! Super!!!!

Barwy kuchni pisze...

Przecudności po prostu!!
Może marzenie się spełni :)
Zasady spełnione, pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na wyniki :)
kuchnia.monsai@interia.pl
http://kychnia-monsai.blogspot.com

Ela 17 pisze...

Ja też się zapisuję na te pieknosci
elmechta77@gazeta.pl
http://ela17-mojepasje.blogspot.com/

Asia-majstruje pisze...

Po prostu musiałam skorzystać także z drugiej szansy na wygraną, więc zamieściłam także info w pasku bocznym. I trzymam kciuki :)

Pozdrawiam,
Asia

http://asia-majstruje.blogspot.com/

Selennea pisze...

Same wspaniałości :)

ita01 pisze...

Nie sposób nie skorzystać z takiej okazji, oczywiście zapisuję się, pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

ALE CUDNOŚCI!!! STAJĘ W KOLEJECZCE!!!

Bellaidea pisze...

Dziewczyny, zycz Wam powodzenia bo ja nie mam szczescia w losowaniach, dobrze ze te cudownosci mozna tez kupic :)

Joasiunia:) pisze...

Ale szalejecie o jaaaaaa:D Cudowności:)

No i info z boczku na blogu też jes:D

Blue pisze...

Może szczęście dopisze

Gallery from the soul pisze...

chętnie wezmę udział http://grafikizdusza.blogspot.com/2011/03/wytworstwo-kuchenne.html

Coraline pisze...

chętnie przygarnę wszystkie te cudeńka :D

Anonimowy pisze...

Superaśne candy!!!

Annalice pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Annalice pisze...

Brak mi słów z wrażenia... =)

Ewelina... pisze...

Staję w kolejce i dmucham na kciuki... oby szczęście dopisało:) chociaż ten jeden raz :)

OLIWKA pisze...

ustawiam sie w kolejce, bo takich cudów już dawno nie widziałam :):), pozdrawiam
banerek w panelu bocznym i w poście na blogu:
http://oliwka11.blogspot.com/2011/03/nie-moge-przejsc-obojetnie.html

Ula H. pisze...

Cudowności !!! Ale chętnych dużo...Cóż, szczęściem jest już to , że się tu znalazłam :))
Pozdrawiam !!!

Ludkasz pisze...

I ja się ustawiam, drugi banerek także wstawiony:) 11 kwietnia mam urodziny, więc wygrana byłaby pięknym prezentem:)
Pozdrawiam

Domna pisze...

Posted second banner on my candy bar :)
Thanks for the chance!

Kasia Krzymińska pisze...

Candy jest świetne. Nagrody oszałamiające. Wszystko co mogłam wkleić na bloga już wkleiłam :D
Z nowości najbardziej fascynuje i ciekawi mnie mała Binderie...

Agata pisze...

rewelacyjne candy! i ja się podwójnie skusiłam :)

Moniś-ka pisze...

Cudowne cudowności:)
Pozdrawiam ciepło.

Kasia pisze...

Wow, ale cuda rozdajecie! Marzenie! Pozdrawiam :)

Aneladgam pisze...

WOOOW! Link zamieściłam, zaraz umieszczę też miniaturkę :)
lylis.blox.pl

pasjerenaty pisze...

Super cukieraski ,dla poczatkującej scrapki to mega wypasiony początek:)
pozdrawiam

Klarysa. pisze...

Rewelacja...wiem że nie wygram ale ciesze się że dajcie możliwosć zdobycia takich cudeniek:D

w klatce wyobraźni pisze...

super candy staję w ogonku chetnych

iwonakra3 pisze...

Fantastyczne candy!!!Staje w kolejce :)

Ana pisze...

cudne candy! A ten shadowbox mmm...:))

Muszelka pisze...

Ale mi szczęka opadła... Z przyjemnością spróbuję szcześcia w losowaniu

agamama pisze...

Fantastyczne! Jest i post, i obrazek w bocznej kolumnie: http://kurdemama.blogspot.com/2011/04/candy-na-scrapkipl.html

Unknown pisze...

to jest dopiero candy! banerek an boku strony i post zamieszcozne;D

Julia✂ Skrebniova pisze...

u mnie też, u mnie też!!!!

Julia✂ Skrebniova pisze...

http://olkajulka.blogspot.com/2011/04/candy-10.html

renataa25 pisze...

Ngrody rewelacyjne, wiec ustawiam się w długasnej kolejce!!!

Rom-a pisze...

ale smakołyki!!!

Unknown pisze...

fantastyczne candy, też się ustawiam w kolejce :)

czarnul.ka pisze...

Skuszona smakołykami staję cierpliwie w tej dłuuugiej kolejce :)

Biżuternik pisze...

Super :) ja też ustawiam się w kolejeczce:)

Barbara pisze...

cudne candy,trzymam kciuki za siebie :)

Bligu pisze...

Super candy!

Wioletta pisze...

mniam;D banerek już wstawiony;D post również!!!:)

Aida Domisiewicz pisze...

Mi też ślinka cieknie:) U mnie też już jest info na blogu:)

Anonimowy pisze...

Info na moim blogu już jest, więc od razu się zapisuję :)

Anna Sokołowska pisze...

ja też, ja też! :) i na blogu, i na pasku, jak szaleć, to szaleć! :D

Unknown pisze...

Same pieknosci i nie mozna sie im oprzec wiec i ja zapisuje sie na cukieraski!!
:)
Pozdrawiam Goraco Karolina
http://robutkowadolina.blogspot.com/

Marzenii pisze...

to i ja się zapisuje na obydwie opcje. Pozdrawiam

Boei pisze...

Cudeńka! Ustawiam się:)

Michelle pisze...

Piękne :)stoję w kolejce :) jest info o candy i jest banerek :)

Asia pisze...

Ojej jakie cudne, bardzo, bardzo bym chciała wszystko to mieć :)

Anonimowy pisze...

o jjjjaaaaaa cie kręcę - niesamowite cukierasy
zapisałam się nieśmiało

emilia pisze...

duże grono, ale warto próbować szczęścia, tym bardziej jak się dopiero zaczyna, bo mało na razie tych przydaiów... ;) a ta nagroda wielgachna jest ;D

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Nagroda fantastyczna, ale znając moje (nie)szczęście to i tak nie wygram ;) Ale radocha zawsze jest i przyśpieszone bicie serducha przy sprawdzaniu wyników :)

Cartadea pisze...

łał!!

CARPENTER pisze...

wow świetne candy 8)

raeszka pisze...

Informacja na pasku bocznym o candy już jest. Informację w poście umieszczę jutro :).

AnioleQ7 pisze...

Również staję w kolejce :)

twarożek pisze...

ja też się zgłaszam się

Magda Tomaszewska pisze...

Odjęło mi mowę! Ależ cuda!!!! Chętnych całe mnóstwo ale spróbuję i ja swojego szczęścia. Info i w poście i w pasku bocznym :)
Pozdrawiam ciepło.
http://novinkowo.blogspot.com/

CHOCAROME pisze...

napisałam post:

http://pralinkaa.blogspot.com/2011/04/candy_07.html

I wkleiłam do bocznej kolumny obrazek z linkiem :)

mój mail: kasia433@onet.eu

Любовь pisze...

Классный розыгрыш. Я тоже постою в надежде на победу.

Olga pisze...

WOW! And I post a picture on my right sidebar too.

forbidd pisze...

Огромное спасибо за возможность! Очень суперская конфеточка!!!

Eliza pisze...

ależ cudeńka! Staję w kolejce :-)

Made by Aisia pisze...

Super Candy! Dopisuję się do komitetu kolejkowego :)

Марина pisze...

Хочу)))На панельке справа

jhjvhvgh pisze...

Ustawiam się w kolejce.
Na blogu opublikowałam post i dodałam bannerek w pasku bocznym.
Pozdrawiam! :)

askoz pisze...

Wspaniale candy uuu a kolejeczka imponująca
ustawiam się również;)

Dorota Dołęga pisze...

Takie słodkości, że nie sposób powstrzymać ślinotoku. Notka już jest, info w bocznym pasku również :)

www.waniliowosc.blox.pl

Musta pisze...

Co prawda na ostatnią chwilę, ale nigdy nie jest za późno ;) Post jest, a zaraz pojawi się także bannerek na bocznym pasku. Jeeejku, co za cuda!

Małgosia pisze...

Ojej! W ostatniej chwili załapałam się! A tu takie piękne rzeczy do wygrania! Z wielką ochotą skorzystam z szansy! Zapraszam do mnie na Tęczowe Rozdawanie! http://mojeperelki.blogspot.com/

Magda pisze...

Jakie piękne rzeczy. macie zdolności ja oprócz haftowania zabieram się teraz do decoupagu. Zobaczymy co z tego wyniknie. Jestem zachwycona Twoimi arcydziełami

Karolina Bajek pisze...

a to jeszcze ja, tak w ostatniej chwili :) candy jest cudne :):)

AgaSi pisze...

Epitetów mi brak żeby określić swoją głupotę! Wstawiłam posta i banerek a dopiero dziś się zorientowałam, że zapomniałam podlinkować się na Waszej stronie....... :(

Лара pisze...

Конфетка просто класс! участвую с удовольствием.

Tinka pisze...

Chcę! Chcę! Chcę!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)