Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 23 maja 2011

Rozstrzygnięcie konkursu na recenzje

Zaczynamy nowy tydzień od przyjemnych wiadomości. Otóż zakończył się nasz konkurs na napisanie recenzji w sklepie. Od 17 maja nasi klienci napisali 213 recenzji. Bardzo dziękujemy - napisane recenzje pomogą innym w podjęciu decyzji, czy warto kupić dany produkt.

Zgodnie z zasadami konkursu, szansa na wygraną rośnie, wraz ze wzrostem ilości pozostawionych przez jedną osobę recenzji, bowiem w losowaniu biorą udział właśnie pojedyncze recenzje, a nie osoby. Poniżej prezentujemy wylosowane recenzje.

NAGRODY



otrzymuje Tomasz Ś., autor recenzji dla ćwieków Stella&Rose firmy My Mind's Eye:


"świetna kolorystyka, idealnie dobrana do reszty kolekcji"





otrzymuje Magdalena K., autorka recenzji dla Prima Annalee  Journaling Chipboard:


"Bardzo ładne tekturki w słodkich kolorach. Są bardzo twarde ;-) Na brzegach są wykończone brokatem, ale miejsca, na których można pisać nie są pokryte folią, więc można na nich pisać nawet zwykłym długopisem. Ja wykorzystałam je jako elementy kartek, na które naklejałam kwiaty lub ozdabiałam kalkomanią. Jedyna ich wada, to jednak niezbyt wytrzymały klej - mimo że są samoprzylepne, to jednak doklejam je Magikiem."




otrzymuje Monika M. autorka recenzji dla Mini Crackle Accents:



"Bardzo ciekawe medium, po wyschnięciu otrzymuje się powierzchnię spękań. Nakłada się łatwo dzięki wygodnej końcówce."

Losowanie nagród zostało przeprowadzone za pomocą random.org.

Wylosowane osoby proszę o przesłanie na adres sklepu: patrycja@scrapki.pl - danych do wysyłki wygranych.

Wszystkim dziękuję za udział w naszym konkursie.
Życzę miłego dnia
Tusia

3 komentarze:

Magda(i)Lena pisze...

Ale faaaajnie ;-)))) Miałam szczęście w losowaniu! Dziękuję!!!

Podobał mi się ten konkurs, bo pozostanie po nim trwały ślad w postaci podpowiedzi, co warto kupić. Lubię czytać komentarze i recenzje innych użytkowników. Mam nadzieję, że to, co napisałam w ostatnich dniach (dużo tego było ;-)) też komuś pomoże.

Dziękuję i pozdrawiam!

Kasia Krzymińska pisze...

Gratulacje!!
Kolejny raz zachwycam się pomysłem konkursu, bo jest z niego wiele korzyści. Takie recenzje czasem baaardzo się przydają przy rozważaniu zakupu, nawet zwykłych naklejek. :)

Monika pisze...

O rety wygrałam!!! Baaaardzo dziękuję! Na pewno napiszę recenzję, bo rzeczywiście nieraz pomagają podjąć decyzję przy zakupach:)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)