Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 10 maja 2011

Zabawa w liftowania - edycja czwarta

Witamy Was serdecznie i zapraszamy na następny odcinek naszej zabawy w liftowanie. Przypominam, że można wygrać bon do realizacji w sklepie scrapki.pl na kwotę 50 zł :)

W tym miesiącu liftujemy ten scrap Tusi:


A oto prace naszego zespołu:

Anai




Betik





Finn





Karola






Mirabeel



Zielonooka




Jak widać po pracach naszego zespołu, lift daje naprawdę duże pole do popisu. Mamy nadzieję, że czujecie się zachęcone do wzięcia udziału w naszej zabawie. Czas na zgłaszanie prac jest do 31 maja włącznie. Wyniki opublikujemy na naszym blogu 5 czerwca. Zapraszamy do zamieszczania linków poniżej - za pomocą inlinkz.

Do wygrania - bon na zakupy w scrapki.pl:


Życzymy dobrej zabawy i czekamy z niecierpliwością na Wasze prace :)
DT scrapki.pl

8 komentarzy:

Agnieszka/Mirabeel pisze...

WoW! ale świetne lifty!

Catherine SIWCZAK pisze...

wonderful layouts, all so different !!!
Congrats to everybody
Catherine

finnabair pisze...

Rany, rozjechałyśmy się w interpretacji maksymalnie :)
Super lifty!

Zanka pisze...

Piekny LO i cudne lifty!!!
Ja tez wstawiam moj. Przy okazji narobilam troche balaganu przy zalaczeniu liftu- czy mozna usunac link nr 4? Przez pomylke wkleilam link do Waszego postu, zamiast do mojego bloga i nie moge tego sama usunac. Pod 5tka zamiescilam wlasciwy link :) Przepraszam za klopot, pozdrawiam!

Edyta pisze...

A ja mam pytanie. Czy można zgłosić dwie prace?
I jeszcze jedno - pisze, że prace można zgłaszać do 31 a linki można jeszcze tylko dziś dodawać.

Tusia Lech pisze...

Edyto - dziękuję za istotne spostrzeżenie - już poprawiłam ustawienia terminu dodawania prac. Link będzie aktywny do jutra do północy.

Co do pytania o ilość prac - przepraszam, że nigdzie nie doprecyzowałam, ale rzeczywiście to istotna sprawa. Można zgłosić jedną pracę.

fasoolka pisze...

Nie wiem , czy mogę zamieścić moją pracę pod tym wyzwaniem, inspirowałam się Waszymi pracami, ale czy można to nazwać liftem? przesyłam link tutaj
http://fasoolka.blogspot.com/2011/05/letnia.html
bo nie mam pewności i nie chcę robić Wam bałaganu, pozdrawiam i gratuluję świetnych i tak różnych interpretacji :)

Agnieszka M pisze...

A ja dzisiaj dopiero tutaj zajrzałam, bo mam chęc na scrapa.... buuuu... nie zdążę :(

Mam nadzieję, że następnym razem nie przegapię :)
A wasze interpretacje cudowne :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)