Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 1 czerwca 2011

Wyniki naboru do DT

Tak jak zapowiadałam wczoraj, dziś jeszcze powracam do wyników naboru. Otóż niespodzianką na pewno dla wszystkich będzie wiadomość, że do zespołu projektowego scrapki.pl od dziś dołącza pięć nowych scraperek, które stworzą Wyzwaniowy Design Team. Co kryje się pod tym hasłem - łatwo się domyśleć :) Wszystkie szczegóły już wkrótce ujawnimy. A póki co - powitajmy nowy, fantastyczny skład wyzwaniowego Design Teamu scrapki.pl!


ankan



Mam na imię Anka. Moim ulubionym słowem jest: kreatywność. Tworzę odkąd pamiętam. Bez tego nie potrafię żyć, gdyż napięcie jakie we mnie wówczas rośnie nie pozwala mi na normalne funkcjonowanie. Na szczęście od dwóch lat dzięki scrapbookingowi mogę w końcu spać spokojnie ;) Zakochałam się w tej technice po dosłownie jednej wizycie na blogu Finnabair, która poprowadziła mnie prosto do samego mistrza Tima Holtza. Dlatego właśnie w moich pracach znaleźć można ślady jego stylu, choć zawsze próbuję dorzucić jednak coś mojego. Bo tak naprawdę cały czas szukam siebie.

Guriana



Od 4 lat scrapbooking stał się moją pasją... kolejną, bo przed nim były również i inne... jak malowanie na szkle, decoupage, szydełko czy malowanie mebli i mozaiki... ale nigdy jedna pasja nie wciągnęła mnie na tak długo, jak własnie scrapbooking i jego pochodne...
Przez pierwsze dwa lata tej mojej pasji zajmowałam się scrapbookingiem komputerowym... znajomość programów graficznych i pracowania na warstwach bardzo przydała mi się w tradycyjnym scrapbookingu do obróbki zdjęć i tworzenia własnych dodatków:) Kocham kilimaty vintagowe, holtzowe i 7 gypsies i to chyba widać w moich pracach:)


Kolorowy Ptak



Szczerze, nie pamiętam. kiedy dokładnie zainteresowałam się scrapbookingiem. Od dawna napotykałam na swojej "drodze" różne blogi, skąd wychodziłam oszołomiona. Zastanawiałam się: "jak ONE to robią?". I tak, któregoś (zapewne) pięknego dnia, zdecydowałam się zrobić pierwszy krok :) Było to jakieś 1,5 roku temu. Od tego czasu coraz bardziej się pogrążam...Aktualnie nie wyobrażam sobie życia bez babrania się w kleju i w tuszach! Lubię przypiekać nagrzewnicą, wycinać, ciąć, szarpać i targać! Kocham starociowy klimat!


Madzioza - koordynator DT





Scrapbookingiem zajmuję się  od 2005 roku - zaczęło się gdy urodziła się moja pierwsza Córka;). Początkowo był to real scrap w prawdziwym tego słowa znaczeniu:  zbierałam wszystko co mogło się przydać do zrobienia scrapa czy albumu i wszędzie gdzie to tylko możliwe z uwagi na to, że technika scrapbookingu w Polsce jeszcze nie była znana i ciężko było kupić jakieś profesjonalne materiały. Przez pewien okres lubowałam się głównie w digi-w dorobku mam kilka albumów zapełnionych wywołanymi digiscrapami-ta odmiana scrapbookingu do dzisiaj jest mi bliska, lecz czołowe miejsce zajmuje real scrap;) Uwielbiam różne jego formy, ale chyba najbardziej tworzenie albumów , tagów i LO.
Poza scrapbookingiem moją pasją jest szydełkowanie dlatego w scrapach moich często można znaleźć szydełkowe dodatki;) Projektuję dla sklepu Scrappo i dla Scrapińca. Ulubionym scrapowym gadżetem jest...? SĄ; bradsy, alfabety wszelkiej maści,tasiemki w kropki,stemple ,dobrej jakości papiery do scrapbookingu, mgiełki,guziczki i...mogłabym tak wymieniać bez końca:)

Od kiedy jestem właścicielką maszyny do szycia uwielbiam  ściegi i przeszycia w pracach. Lubię w pracach pokazać uniwersalnośc materiałów na których pracuję, dodatków, papierów czy mediów:) Lubię nowe wyzwania-próbuję nowych technik i form co sprawia mi dużo radości. Nie rozstaję się z notesem w którym często kreślę projekty mapek i ze zdjęciami moich Córek, których mam..mnóstwo;) Scrapbooking to forma zachowania wspomnień ( jak również technika tworzenia ozdób, upominków), która daje mi ogromną radość i przyjemność

Magda(i)Lena



Kim jestem? Jeszcze nie wiem, ale wciąż szukam i próbuję się dowiedzieć, z nadzieją, że znajdę siebie przed końcem drogi. Mam na imię Magda. Scrapbookingu wciąż się uczę i szukam swojego stylu. Na razie najbliższy jest mi shabby chic z domieszką vintage, z dużą ilością kwiatów, perełek, koronek i innych dodatków.
Scrapbooking daje mi mnóstwo pozytywnej energii i pozwala oderwać się od codziennej codzienności. Najbardziej lubię robić kartki, czasem próbuję zmierzyć się z LO, a ostatnio przymierzam się do altered art i do małych albumów. Dzięki Tusi zaczynam lubić media, choć nie jestem pewna, czy one mnie lubią ; -) 
Mam nadzieję, że na blogu wyzwaniowym scrapki.pl będziecie wraz ze mną próbować czegoś nowego, szukać własnych dróg, odkrywać nieznane Wam do tej pory obszary scrapbookingu i przełamywać własne opory. Każda praca jest krokiem do przodu na naszej ścieżce rozwoju, a zatem próbujcie i dołączcie do nas. 

* * *

Jestem przekonana, że ten bardzo kreatywny skład dostarczy Wam wielu wspaniałych wyzwań, okazji do dobrej zabawy, a przy okazji do zdobywania wielu nagród :) O wszystkim wkrótce Was poinformujemy.

Tusia wraz z całym DT scrapki.pl

8 komentarzy:

Kasia Krzymińska pisze...

Świetny wybór i coś czuję, że pomysł też nas zaskoczy :)) Czekam niecierpliwie na rozwój sytuacji!
Ogromne gratulacje dla Enczy i pozostałych dziewcząt :)

Karolina Bajek pisze...

o szok!!!!! Ile nowych twarzy!!!! czad!!! Gratulacje ogromne dla Dziewczyn :):)

ArtMagda pisze...

wow! toż to prawdziwe szaleństwo!!!! gratuluję dziewczyny! :)

Aida Domisiewicz pisze...

Gratulacje! Już się nie mogę doczekać Waszych wyzwań:)

Nulka pisze...

super! super! super!

finnabair pisze...

Będzie się działo oj będzie się działo :)Gratuluję dziewczyny!

Selennea pisze...

Gratulacje dla Dziewczyn !

Kamila pisze...

gratulacje !!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)