Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 6 października 2011

Mistables - your dream

FINN_SIGGIE 

Papiery z serii Mistables Pink Paislee zostały stworzone, aby traktować je wszelakimi mgiełkami i tuszami. Ujawniają się wtedy ich dodatkowe właściwości - piękne, niewidoczne na pierwszy rzut oka wzory.


Jest to dla mnie szczególnie intrygujące, gdyż lubię mieć kontrolę nad tłem mojego scrapka - sama więc decyduję jaką powierzchnię zabarwić wybranymi przeze mnie kolorami Glimmer Mistów.



Do kompletu mamy w tej kolekcji wielce interesujące płócienne falbanki i kształtki... tylko brać, barwić i działać:)


Ja popuściłam lekko wodze fantazji i zaprosiłam do kompozycji piękne kolorowe motyle - rub-onsy firmy 7 Gypsies oraz nieco plastra aptecznego... czego można chcieć więcej do udanego scrapa?
Finn

A oto użyte materiały:

1 komentarz:

corinne de france MARCH pisze...

je suis éblouie par votre création, j'aime tout les détails , les couleurs... Qu'elle imagination pour créer cette page ^^

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)