Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 17 listopada 2011

Beautiful Dreamer - layout

BETIK_SIGGIE
Wspominałam już, że kolekcja Beautiful Dreamer ma różne oblicza. Można z niej stworzyć niezwykle romantyczne prace ale nie tylko. Dowodem na to niech będzie scrapek z moimi dziećmi. Ich zdjęcie wkomponowałam  w przepiękną ramkę z przezroczystych elementów pokrytych grafiką (Peek a boo). 






Ramka już sama w sobie jest tak dekoracyjnym elementem, że właściwie nie potrzebowałam zbyt wielu dodatków... dodałam tylko kilka kwiatów, bordery wycięte dziurkaczem, serwetki papierowe, kawałek koronki...








Ponieważ chciałam aby praca miała troszkę "pazura" postanowiłam niektóre kawałki papieru podrzeć a dodatkowo pomaziać białą akrylówką... i choć dopiero zaczynam mazać i robię to jeszcze wielce nieudolnie to podoba mi się ten efekt... 












Pewnie od całkowitej słodyczy nie da się uciec w tej kolekcji ale mam nadzieję, że udało mi się pokazać, że nie musi to być słodycz mdląca...  


Betik


A oto użyte przez Betik materiały:

1 komentarz:

IWA pisze...

Cudny! te wszystkie warstwy, koronki i przeszycia, uwielbiam!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)