Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 10 listopada 2011

Dreamer - Passion

FINN_SIGGIE

To, co szczególnie cieszy mnie w "Dreamerze" to to, że zmusza mnie nieco do rozszerzenia mojej zwyczajowo "wąskiej" palety kolorów. Kiedy używam drugi, kolorowy papier aby stworzyć "ramkę" dla swojego scrapa wybieram te bardziej kolorowe strony - jak na przykład "Night's Fever" po czym z rozmysłem powtarzam te kolory w głównej kompozycji pracy. Tutaj zostałam zobligowana do dodania nieco czerwieni - stąd też obok Glimmer Mistów pojawiło się też gęstsze i bardziej nasycone Glimmer Glam w odcieniu Chianti. 


Drugą zaletą papierów jest to, że idealnie komponują się z moimi ulubionymi budulcami kompozycji - taśmami klejącymi wszelkiej maści, strzępkami papierów i wyciętymi paseczkami, na które to można nakładać i nakładać prawdziwe góry dodatków :) 




Serdecznie polecam też eksperymenty z maskami - to idealne narzędzie do stworzenia własnego, bardzo interesującego tła.
Zapraszam do zabawy - warto :)
Finnabair

A oto lista użytych produktów:

3 komentarze:

A pisze...

Całość szalenie intrygująca... Pozdrawiam :)

basiasz80 pisze...

Bardzo fajna kompozycja.

Anonimowy pisze...

te znaczniki do produktów na pracach Finn to rewelacja, uchylają chociaż rąbka tajemnicy czym i gdzie było psiknięte oraz coś nad czym często się zastanawiam, czyli jak wyglądał produkt w oryginale :-)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)