Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 2 grudnia 2011

Season's Greetings - słodki Mikołaj

BETIK_SIGGIE
Zdaje się, że wszyscy uwielbiamy być obdarowywani. Niedługo Mikołajki zatem to świetna okazja do zrobienia komuś jakiegoś miłego drobiazgu. Mój podarek wcale nie jest kosztowny, ale mam nadzieję, że sprawi radość jakiemuś łasuchowi:)




Prezent składa się z Toffifee, które pięknie opakowałam oraz kartki...a skoro to na Mikołajki to motywem przewodnim uczyniłam tę postać właśnie. Komplet powstał na bazie kolekcji Season's Greetings Echo Park Paper.



Mikołaj na kartce wycięty jest z arkusza papieru i podklejony gąbką dystansową. Mikołaj na pudełku to jeden z grubych chipboardów z tej samej kolekcji (uwielbiam chipboardy... i te gotowe i te, które robię sobie sama podklejając np cienkie naklejki grubszą tekturą). 










Ponieważ upominek jest na okazję, która raczej kojarzy się ze śniegiem (nawet jak go nie ma:) to i kartka i pudełko zostały przeze mnie oszronione za pomocą białej akrylówki. W  takim opakowaniu nawet zwyczajne słodkości nabierają znaczenia:) Nieprawdaż?

Betik

A oto użyte materiały:

1 komentarz:

Wanda pisze...

śliczny komplet:)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)