Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 25 lutego 2012

LO Simple Stories

BETIK_SIGGIE 

 Fakt, że posiadam synka zmusza mnie do większego wysiłku w scrapowaniu ponieważ jako niepoprawna romantyczka ładowałabym kwiatki gdzie popadnie. Mając do oprawienia zdjęcie syna staram się jednak zawsze zawrzeć jakiś męski pierwiastek w pracy, a możecie wierzyć lub nie, dla mnie to wcale nie jest łatwe:) 


Bardzo pomocna w tym zadaniu okazała się być kolekcja "Year-o-graphy" Simple Stories. Stanowi fantastyczny materiał w pracy z bardziej męskimi klimatami. No i po raz kolejny okazało się, że można jej użyć w atrakcyjny sposób bez innych dodatków.




Jak widać na załączonym scrapie z dodatków mam tu tylko 4 guziki oraz 3 malutkie drewniane domki ze Studio Calico. Reszta to sam papier. Ponieważ scrap dotyczy czytelnictwa (och jaka to duma dla matki kiedy sześciolatek sam już umie sobie poczytać:) bazowy papier jest nadrukowany tekstem. Reszta to już wycinki z różnych innych papierów. 


Fragment z tekstem został wycięty z arkusza, który również ma podobną bazę co mój scrap co sprawiło, że wycięty kawałek wygląda jakby był wtopiony w tło... To, że nie widać journalingu na pierwszy rzut oka nie znaczy, że nie istnieje. Jest i owszem tylko schowany pod zdjęciem w formie taga wyciętego z tego arkusza, na którym skreśliłam kilka słów. 



Może całość wygląda troszkę zgrzebnie ale przyznam się, że to właśnie bardzo mnie w tym scrapie pociąga. ... i choć wiem, że nie jest doskonały chyba nic bym w nim nie zmieniła:)

Betik

A oto użyte materiały:

1 komentarz:

ruda pisze...

oj, a ja myślę, że jest doskonały. bez zbędnych ceregieli i jest bardzo dobrze. bardzo podoba mi się postarzanie/ targanie brzegów papieru, którego jeszcze nie ogarniam, ale... to na pewno kwestia czasu :-)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)