Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 13 lutego 2012

Simple Stories - mini album

BETIK_SIGGIE

Kolekcja Year-o-graphy została zaprojektowana głównie z myślą o projekcie life, do którego na zachodzie mają specjalne albumy z kieszonkami dopasowanymi do różnej wielkości przepięknych tagów, miejsc na journaling... Właściwie nie trzeba z nią robić nic tylko wycinać poszczególne elementy i wkładać do albumu uzupełniając całość zdjęciami. My aż tak dobrze się nie mamy i takowych cudów u nas jeszcze nie ma, ale to nie znaczy, że nie można tej kolekcji wykorzystać w inny sposób. Każda z kolekcji Simple Stories zawiera mnóstwo wspaniałych papierów - w przeróżnych wielkościach i kombinacjach - które nie potrzebują dużej oprawy i wielu dodatków. Miałam już z nią do czynienia w jej poprzednim wydaniu dlatego z radością sięgnęłam po jej najnowsze oblicze. 



Fantastyczne dwa arkusze, na których znajdują się poszczególne miesiące postanowiłam wykorzystać do zrobienia sobie swego rodzaju albumiku-pamiętnika, w którym będę co miesiąc robiła sobie wpis. 




Boję się jak ognia takich codziennych wpisów, ale raz na miesiąc dam radę ogarnąć:) Przy okazji tego albumiku postanowiłam troszkę poeksperymentować i pobawić się mazianiem farbami, mgiełkami.





Mam nadzieję, że to będzie to fajna przygoda:) A wydarzeniem, które zdominowało mój styczeń, była ospa, która na 2 tygodnie skutecznie uziemiła nas w domu, więc oczywiście wpis dotyczy tego właśnie.
Betik

A oto użyte materiały:

1 komentarz:

Kasia pisze...

Fantastyczny!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)