Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 25 marca 2012

Farmhouse - notes

BETIK_SIGGIE

Mam słabość do koronek więc kiedy zobaczyłam ten papier (a właściwie jego drugą stronę) od razu wiedziałam, że muszę go mieć:) Użyłam go do zrobienia notesu. Ponieważ oprócz wzoru zachwyciła mnie też jego kolorystyka postanowiłam obracać się wokół niej. Zatem generalnie wszystko jest w szarości i złamanej bieli. 


Tył okładki zostawiłam zupełnie gładki żeby w całości zostawić urodę koronkowego papieru (przerywnik stanowi tylko przeszyta bawełniana tasiemka) natomiast przód ozdobiłam nieco bardziej. 


Dokleiłam kawałek papieru wytłoczonego folderem do embossingu gdzieniegdzie delikatnie muśnięty tuszem, uzupełniłam papierową serwetką, wycinanką, kwiatem i kilkoma kryształkami z jakiegoś stempla primowego.. 




Serwetkę i kwiatek obficie spryskałam białym kredowym glimmerem dzięki czemu pięknie się błyszczą i mienią. W to wszystko wplotłam jeszcze kawałek papieru w paski w podobnej kolorystyce, który jest głównym bohaterem wewnętrznej strony notesu oraz kawałek taśmy TH. Dzięki nim udało się chyba troszkę przełamać słodycz całości. 


Motyw koronki dodałam jeszcze "w naturze" dowiązując kawałek do sprężyny. Notes w zasadzie jest prosty ale myślę, że ma w sobie wiele uroku i będzie dla kogoś miłym prezentem.

Betik

A oto użyte materiały:

2 komentarze:

ArtMagda pisze...

ten koronkowy papier faktycznie rewelacyjny!!!
jak i sam notes:)

asica.p pisze...

ale cudny!!!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)