Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 12 kwietnia 2012

All I Ever - LO

BETIK_SIGGIE 

Zapraszam na moje kolejne starcie z kolekcją Anai "All I Ever" 7 Dots Studio. Dziś w formie LO. A w roli głównej zdjęcie siostrzenicy mojego męża zrobione w dniu jej ślubu. Tym zdjęciem byłam oczarowana odkąd go zobaczyłam ale do tej pory nie natknęłam się na papier, ktory by jeszcze podkreślił jego urok. Aż do teraz. Papier "Soft Blanket" zadawał się idealnie harmonizować z kolorystyką zdjęcia.


Oprócz tego wykorzystałam pomniejszone kwadraty dużych papierów i kilka fragmentów z innych papierów tej kolekcji. Żeby jednak rozbić troszkę formę kwadratury w całość wkomponowałam okrągłą serwetkę do ciasta pokolorowaną glimmer mistem.




Dodałam jeszcz kilka okrąglaków z wycinanek, elementów tekturowych i naklejek.



Przyznam, że na początku zastanawiałam się jak sobie poradzę z tą kolekcją... Miałam wiele obaw czy uda mi się zrobić z niej coś fajnego bo wydawała mi się bardzo "Anaiowa" a ja mam troszkę inny styl... Dziś cieszę się, że miałam okazję bliżej się z nią poznać bo dotychczasowe stracia uważam za bardzo udane:)

Betik

A oto użyte materiały:

2 komentarze:

Zanka pisze...

Masz racje Beatko, ta kolekcja i zdjecie to para idealna! Co za subtelny , pelen radosci,dziewczecy scrap!

Bellaidea pisze...

Uroczo podkreśliłaś wdzięk modelki!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)