Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 21 kwietnia 2012

All I Ever - pastelowe kartki

BETIK_SIGGIE

All I ever... Przyznam się, że kiedy widziałam zajawki tej kolekcji na ekranie stwierdziłam, że owszem, fajna ale chyba jednak nie dla mnie, osoby która zdecydowanie preferuje pastele... nie miałam na nią żadnych pomysłów... Ale pewnego dnia Tusia spytała mnie czy nie chciałabym z nią popracować bo wydaje jej się, że możemy stanowić zgrany duet. Ja nie miałam takiego przekonania ale pomyślałam, że może warto spróbować oswoić coś co wydawało się być "nie moją bajką". Toż to wyzwanie! Dziś z ogromną radością mogę powiedzieć, że praca z tą kolekcją bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. I o dziwo okazało się, że da się z niej zrobić całe mnóstwo jasnych prac:)



Dziś dwie kartki w kształcie taga. Wynik mojej radosnej twórczości i eksperymentowania z przepiękną kolekcją Anai.




Dużo tu białej akrylówki, farb... jest nawet brokat i mgiełka.. Można rzec, że dawno nie zrobiłam tak mediowych kartek:)







Są może nieco inne niż te, które zazwyczaj pokazuję ale przyznam szczerze, że ta inność właśnie mnie w nich pociąga. Mam nadzieję, że i wam się spodobają...

Betik

A oto użyte produkty:

4 komentarze:

kostromka pisze...

шикарные открыточки!!!!!!1такие воздушные!бесподобно смотрятся!

Zanka pisze...

Sa cudne i pelne wyrazu!!! Odkrywasz zupelnie nowe oblicze tej kolekcji. Bardzo inspirujace prace, karteczki z 'wyzszej' polki!

ArtMagda pisze...

świetne kolory! piękne kartki:)

Ala M. pisze...

Ale delikatne i lekkie kartki można stworzyć z tej kolekcji! SUPER!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)