Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 28 listopada 2012

Nasz gościnna projektantka - ArtIs

W październiku w naszej zabawie w liftowanie, pierwsze miejsce zajęła ze swoim liftem ArtIs - dziś mamy wielką przyjemność gościć ją na naszym blogu.


Mam na imię Iza, w blogowym świecie znana jako ArtIs. 
Scrapbokingiem zainteresowałam się przypadkiem, kiedy to 3 lata temu przeglądając strony internetowe, natknęłam się na blogi zagranicznych scraperek. Zachwycilam się i pomyślałam „ też tak chcę!” Wcześniej nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje. Scrapbooking wciągnął mnie na dobre… Zajmuje każdą wolną chwilę, myśli i ręce. To dla mnie czas relaksu, wewnętrznego wyciszenia się i odcięcia od rzeczywistości . Daje mi dużo radości i sprawia ogromną frajdę, zwłaszcza w tedy gdy mogę innym sprawić przyjemność. Przede mną jeszcze wiele rzeczy, których chciałabym spróbować, dlatego myślę, że wyzwania są takim „motorem”. Nakręcają do działania i pomagają przekroczyć małe „granice”, a w efekcie przekonują, że było warto. 

Dziękuję ekipie DT za wyróżnienie. Jest mi bardzo miło, choć przez chwilę być wśród tak utalentowanych scraperek, u których sama lubię zaczerpnąć trochę inspiracji. By nie było zbyt banalnie, w ramach inspiracji postanowiłam zrobić dość romantyczne pudełko, które można wykorzystać w różny sposób, np. przechowując cenne scrapowe skarby. 








 Do wykorzystania pudełka posłużyła mi najnowsza kolekcja Primy- Tea Thyme. Jest piękna!

ArtIs

A oto użyte produkty

3 komentarze:

axdesign pisze...

przepiękne!!! bardzo romantyczne...

Barbara pisze...

Cudowne pudełeczko...samo w sobie jest skarbem :)

Lejdi pisze...

niesamowite, do czego można użyć papieru. pudełeczko lux!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)