Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 4 grudnia 2012

All I ever - życzenia dla kreatywnej duszy

LEJDI_SIGGIE1

Ostatnio rozpoczął się u mnie sezon kartkowy i to wcale nie z powodu nadchodzących Świąt. W kalendarzu ciągle widzę hasło "urodziny", więc tworzę kartki jedna za drugą. Tym razem starałam się mniej więcej utrafić kolorystycznie w upodobania jubilatki. Wiem, że bliska jej sercu jest kolekcja 'Pops of' ILS-u, dlatego jeden z tych papierów wybrałam jako bazę. Bardzo miło dopasowały się do niego barwy kolekcji 'All I Ever' 7 dots studio i to właśnie z niej pochodzi większość wykorzystanych papierów.


Uzupełnieniem są moje dwa najukochańsze alfabety z Primy i Pink Paislee. Nie mogę bez nich żyć!




Przy tworzeniu tej kartki użyłam też czegoś zupełnie dla mnie nowego - kleju z brokatem Stickles. Kto by pomyślał! Jednak urzekł mnie on kompletnie i mam nadzieję, że nie zacznę teraz brokatować wszystkiego.

Mam nadzieję, że kartka trafi do adresatki w dobrym stanie i przyniesie jej choć trochę radości.

Lejdi

Wykorzystałam następujące materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)