Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 29 stycznia 2013

Zimowe pudełeczko


Wszyscy lubimy dostawać prezenty. Czasami wielkie, innym razem małe... Te drugie, kiedy są niepozorne możemy dla odmiany zapakować tak, że nawet malutka rzecz może cieszyć ogromnie. Tak było z malutkimi kolczykami, które schowałam w drewnianym pudełku ozdabiając je w taki sposób, żeby mogło od razu być schowkiem dla powiększającej się kolekcji ozdób do uszu mojego dziecka. 


Ubrałam je w kolekcję papierków Sodalicious, które delikatnie rozbieliłam za pomocą gesso i okrasiłam całym mnóstwem roślinności z primową różą na czele. Ponieważ moja córka uwielbia wszelkie błyskotki, listki mojej roślinki potraktowałam diamentowym brokatem w płynie, a tu i ówdzie postawiłam kilka perełek w płynie.



Całość naprawdę pięknie się prezentuje i stanowi dodatkowo całkiem imponującą dekorację półeczki, na której stoi.  


Pozdrawiam,
Betik

Wykorzystałam następujące materiały:

5 komentarzy:

Unknown pisze...

Ciekawe pudełeczko.

Ala M. pisze...

pudełeczko wygląda fantastycznie :)

aloopa pisze...

Przepraszam, jeśli to naiwne pytanie, ale ciekawi mnie, czy to pudełko(kartonik) sama robiłaś, czy wykorzystałaś gotowe i tylko oklejałaś papierami? W każdym razie jest cudne!
Pozdrawiam
Ala

BETIK pisze...

To pudełko nawet nie jest kartonowe. Wykorzystałam drewniane pudełko do dekupażu, które najpierw pobieliłam a potem okleiłam papierami.

aloopa pisze...

spryciula z Ciebie :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)