Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 27 lutego 2013

Gościnna Projektantka - Asia - Dziwolonk

Witajcie,
dziś mamy ogromną przyjemność gościć na naszym blogu Asię, która wygrała styczniową zabawę w liftowanie. Popatrzcie, jaką fajną pracę przygotowała dla nas z tej okazji :)


Witajcie!

Bardzo mi miło przycupnąć na chwilę w tak zdolnym gronie i pokazać Wam co nieco od siebie :)
Mam na imię Asia, od roku prowadzę bloga jako Dziwolonk (dziwolonk.blogspot.com)
Na trop scrapbookingu wpadłam trochę ponad 2 lata temu, ale mój nowy nałóg rozwinął się na dobre dopiero po mojej przeprowadzce do Szczecina i napotkaniu grupy utalentowanych i inspirujących babeczek.
Moje prace są zwykle trochę 'bałaganiarskie', sporo się na nich dzieje, eksperymentuję, próbuję, używam różnych mediów, uwieeeeelbiam stemple - posiadać je i używać ;)
Bardzo lubię małe formy, od których w zasadzie zaczynałam, ale od jakiegoś czasu moje serce zawojowały layouty;) - chyba dlatego, że jest to dla mnie bardzo osobista forma, którą można bardzo wiele przekazać - nie tylko oprawić zdjęcie, ale też oddać swoje uczucia, nastroje, opowiedzieć historię - bardzo to w scrapach lubię:) I polecam spróbować, jeśli ktoś jeszcze się nie odważył!

Na 'gościnny występ' przygotowałam dla Was specjalnie ten layout - zdjęcie świetnie zgrało mi się z kolorystyką arkusza, a styl kolekcji i hasła na papierowych dodatkach zainspirowały całą koncepcję pracy :)





A oto niektóre materiały, których użyłam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)