Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 8 lutego 2013

Tydzień Inspiracji - Kocham... - odsłona 1

Witajcie,
oto dzisiaj niespodziewanie rozpoczynamy na naszym blogu kolejny Tydzień Inspiracji :) Zaczynamy dzisiaj, aby skończyć 14 lutego, czyli w Walentynki, ponieważ temat TI w tym miesiącu w pewnym stopniu nawiązuje do Dnia Zakochanych. Ale tak naprawdę jest znacznie szerszy i dający duże pole do popisu. A temat ten brzmi „Kocham…”. Prosimy, abyście w tym miesiącu opowiedziały nam w swoich pracach o tym, co (lub Kogo) kochacie. No to zaczynamy - tym razem nietypowo :)


Jak wiecie, w tym miesiącu odeszła z naszego zespołu Tusia. A ponieważ tydzień pozostał karygodnie niewrażliwy na to wydarzenie, ma nadal siedem dni i nie chce być inaczej, zostałam niejako zmuszona do publicznego debiutu i dołączenia w tym miesiącu do moich koleżanek z DT :) Z tej okazji przygotowałam scrapa o mojej miłości do Norwegii.


W Norwegii przez całe studia spędzałam praktycznie każde wakacje, najpierw zbierając truskawki, a potem zarobione podczas zbierania pieniądze przeznaczając na podróżowanie i zwiedzanie. Zakochałam się w tym kraju bez pamięci i to zakochanie trwa we mnie i pączkuje do dziś :) Kocham norweskie krajobrazy, widoki, klimat, pustkę i ciszę. Ale prawdopodobnie nie kochałabym jej aż tak, gdyby nie kojarzyła mi się także z czasem Wielkiej Miłości, wspaniałych przyjaźni, z grupą fantastycznych ludzi, z którymi spędzałam tam czas, i z taką fajną młodzieńczą beztroską, kiedy obce nam były jeszcze dyskusje o chorobach dzieci i kursie franka :))) Na zdjęciu, które umieściłam na scrapie, jestem taka właśnie – beztroska i bardzo, bardzo szczęśliwa (no, i znacznie młodsza, rzecz jasna ;)), czyli prawdziwa „Queen of life” :)


Oprócz papierów Color Conspiracy (tło) i ILS, użyłam paru elementów z 7 Dots Studio – tagu i kółeczka z serduszkiem z dwóch najnowszych kolekcji oraz alfabetów. Jest też pocięty vintage’owy obrazek z Darkroom Door. Sporo elementów postarzyłam na brzegach, w końcu to zdjęcie pochodzi z ubiegłego stulecia ;) „Zawiesiłam” tag na sznureczku i dodałam trochę glossy accents na literkach i napisach.


I to już cały scrap :) Skromny, ale w końcu nie od razu ma się wiszące ogrody - należy zacząć od małego poletka :)
Pozdrawiam
Marta
scrapoletko.blogspot.com

Wykorzystałam następujące materiały:


A teraz zapraszamy Was do wspólnej zabawy. Pokażcie nam swoje Miłości :) Poniżej (oraz w każdym kolejnym poście z cyklu Tydzień Inspiracji) możecie wklejać linki do prac. Będzie nam miło, jeśli na swoich blogach wspomnicie o tym, że zgłosiłyście pracę na nasz konkurs i podlinkujecie go.
Możliwość wklejania linków będzie aktywna do 14 lutego do północy. 15 lutego wylosujemy i ogłosimy zwyciężczynię naszej zabawy, która otrzyma bon o wartości 50 zł do zrealizowania w sklepie scrapki.pl :)

1 komentarz:

Lejdi pisze...

jesteś dzielna, że skoczyłaś na głęboką wodę i zabrałaś się za LO! cudne są te krzywulaste serduszka :) a do Norwegii mnie ciągnie :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)