Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 10 lutego 2013

Tydzień Inspiracji - Kocham... - odsłona 3


Kochać? Why not
Moją pierwszą myślą w związku z naszym miłosnym Tygodniem Inspiracyjnym była oczywiście kartka. Potem jednak przyszło mi do głowy, że przecież walentynkowe wyznanie można przekazać także w innej formie. Stąd pomysł na scrapa. Bo jak wyrażać uczucie, to w dużym formacie!


W stworzeniu tej pracy bardzo pomogła mi nowa kolekcja ILS - Why not? Szczególnie spodobały mi się w niej białe, neutralne papiery, które można połączyć z najbardziej szalonymi kolorami. Także stemple z tej kolekcji mają tak wieloznaczne przesłanie, że można ich użyć niemal w każdym projekcie.
Ale żeby nie było mdło, rzuciłam na tę pracę sporo plam barwnych. Tło pomazałam jaskrawymi farbami, a moje miłosne wyzwanie wypisałam wielkimi literami wyciętymi z papieru Studio Calico. Zauważyłyście, że ostatnio ciągle używam takich alfabetów?


Bardzo przyjemnym wykończeniem pracy, nie tylko o tematyce uczuciowej, są okrągłe die cuty z kolekcji DailyKate marki Color Conspiracy. Użyłam ich tu naprawdę sporo.


W efekcie moje walentynkowe wyzwanie odarte jest może z walentynkowej słodyczy, ale dla mojego Lubego będzie dzięki temu bardziej strawne.
Życzę wszystkim dużo miłości!
Lejdi

Wykorzystane materiały:
 

Zapraszamy Was do wspólnego inspirowania się w miłosnym duchu :) Czekamy na Wasze prace interpretujące temat "Kocham..." Warto je pokazać, bo do wygrania bon na zakupy w sklepie scrapki.pl o wartości 50 zł :) Możliwość wklejania linków będzie aktywna do 14 lutego do północy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)