Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 11 lutego 2013

Tydzień Inspiracji - Kocham... - odsłona 4



Kolejny Tydzień Inspiracji (TI) tym razem pod hasłem "Kocham...". Miłości jest wiele, człowiek kocha różne rzeczy, osoby - ja bezgranicznie kocham swoje dziecko - to miłość bezwarunkowa, bezgraniczna i godna poświęceń.
Oto moja interpretacja tematu, a w roli głównej oczywiście moje dziecko :)


Całość jest na bazie karty z kolekcji Spring Jubilee firmy Pink Paislee, pozostałe elementy pochodzą z kilku kolekcji Primy - chyba wiecie, że lubię mieszać i łączyć ;). Kartę dodatkowo ozdobiłam stemplami oraz samoprzylepnymi kryształkami.


Mam nadzieję, że Was zainspirowałam :)
Pozdrawiam
Zielonooka

Wykorzystałam następujące materiały:
 

Dziękujemy za Wasze prace, którymi się z nami dzielicie i czekamy na więcej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)