Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 4 lutego 2013

Z tęsknoty za wiosną



Zima nie jest moją ulubioną porą roku (mówiąc delikatnie), więc zazwyczaj już od Nowego Roku z utęsknieniem czekam na wiosnę. Dzisiejsze kartki są wizualizacją mojej tęsknoty :)
Przygotowałam je bardzo prosto, w oparciu o fantastyczne tagi pochodzące z kolekcji Spring Jubilee Pink Paislee. Oprócz nich są tutaj ścinki i skrawki różnych papierów oraz kawałki taśm. No i oczywiście kwiaty, dużo kwiatów... W końcu między innymi dlatego wiosna pociąga mnie tak bardzo:) 



Uzupełnieniem wycinanych kwiatów są cudne kwiatuszki Primy z serii Perle Bebe. Mimo że są mniejsze niż np okazałe róże Primowe, już jakiś czas temu skradły moje serce.



Całości dopełniają mgiełki, które użyłam psikając tu i ówdzie, ale też robiąc gdzieniegdzie nimi kleksy. Mimo wielu kawałków i resztek, kartki mają wiele lekkości i oddechu...



Ile razy spoglądam na nie - zapominam o tym, że na dworze taka szaruga. To chyba dobra terapia:)


Oby i Wam się udzieliło:))
Betik

Wykorzystane materiały:

1 komentarz:

Rom-a pisze...

świetnie lekkie i wiosenne karteczki, a gdzie można kupić digi kwiatki fioletowe?

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)