Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 20 marca 2013

Tydzień Inspiracji - Wiosna, ach to ty - odsłona 5


Witajcie,
dziś w ramach Wiosennego Tygodnia Inspiracji moja karteczka wielkanocna. Nie ma co ukrywać, że do Świąt pozostało mało czasu, a ci, którzy swoje kartki z życzeniami muszą wysłać pocztą, mają go już  naprawdę baaardzo niewiele :) 


Moja kartka łączy delikatne pastelowe odcienie brązu, błękitu i zieleni. Użyłam w niej m.in. przepięknych papierów z kolekcji Teresy Collins „Memories” (pochodzą z niej wycięte róże) i „Stationery Noted” (papier w błękitne ukośne paski).  Jak widzicie, obie kolekcje doskonale ze sobą współgrają, a dzięki motylkowi z masy plastycznej i gniazdku z jajeczkami kartka jest mocno trójwymiarowa. 



A jak tam Wasze kartkowe przygotowania do Świąt?
Pozdrawiam
Encza

Oto użyte materiały ze sklepu scrapki.pl: 

Zapraszamy do udziału w naszym konkursie. Wspaniałe nagrody czekają :) Wszystkie zasady dokładnie zostały opisane tutaj, a linki możecie dodawać przez inlinkz.

3 komentarze:

Mariusz Gierszewski pisze...

Piękna praca :) Świetny klimat i przeurocze to gniazdo :) Pozdrawiam

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Gratuluję ślicznej pracy, w ogole Twoje prace są sliczne, mające coś w sobie, urzekające...Widać, że lubisz to robić, lubisz działać i pięknie Ci to wychodzi. Warsztat pracy,który posiadasz daje Ci duże pole do popisu:) JA dopiero rozpoczynam swoją przygodę w scrapbookingu, powolutku się uczę...sama. Ludzie dobrej woli,którzy mnie wspierają swoimi różnościami papierowymi dodają mi wiary w moją prace. Zapraszam na mojego bloga jeśli masz ochotę i serdecznie Cie pozdrawiam :)))

Lilka pisze...

Przecudna jest! A na żywo jeszcze piękniejsza :O)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)