Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 27 czerwca 2013

Tydzień Inspiracji - Przytul się! - odsłona 4


Gdy tylko pomyślałam o naszym czerwcowym tygodniu inspiracji, przypomniał mi się stempelek, którego bardzo dawno już nie używałam. "Sending you hugs and kisses" - czy może być bardziej pasujące hasło na kartkę z okazji Dnia Przytulania?
Wykorzystałam tu przede wszystkim papiery z najnowszej kolekcji Color Conspiracy "Texturize 2.0", która podobnie jak pierwsza edycja "Texturize" bardzo przypadła mi do gustu - zwłaszcza papiery z motywem desek. W zestawieniu z letnią zielenią stworzyły bardzo ciepłą w przekazie (a przynajmniej taką mam nadzieję :) ) kartkę.


Dodatkowym elementem z najnowszej kolekcji jest naklejka "everyday" z uroczym motywem aparatu. W większości przypadków naklejki podklejam taśmą piankową, tak jak wszystkie inne elementy. Dzięki temu stają się one bardziej wyraziste. Aby nawiązać kolorystycznie do czerwieni pojawiającej się na naklejce, wykorzystałam perełki w płynie w przepięknym kolorze "Ruby Red".


Wspomniany już stempel z napisem odbiłam na kawałku materiałowej taśmy. Wykorzystałam tu mój niezawodny czarny tusz StazOn, dzięki czemu miałam pewność, że napis będzie wyraźny, czytelny i na pewno się nie rozmaże.
Taśmę przymocowałam do kartki ćwiekami z kolekcji Teresy Collins. Dobrałam te w kolorze zgaszonego brązu - świetnie komponują się z motywem starego drewna.


Ostatni ozdobny element i jednocześnie delikatne przełamanie kolorystyki to dwa różowe motylki z motywem białych kółek (nie zliczę, ile razy pisałam już, że uwielbiam kropki i kółka :) ). Delikatny róż pięknie komponuje się z zielenią, a jednocześnie nadaje kartce odrobinę łagodności :)


Mam nadzieję, że kartka się Wam podoba, oraz że podoba Wam się temat naszego Tygodnia Inspiracji.
Pamiętajcie - przytulajcie się tak często, jak się da :)

Przesyłam Wam uściski i buziaki :)
Anai

Poniżej lista przydatnych materiałów: 

Wspaniale, że zechcieliście się trochę z nami poprzytulać :) Dziękujemy i czekamy na kolejne prace. Czekają także wspaniałe nagrody - poniżej możliwość wklejania linków za pomocą inlinkz.

5 komentarzy:

Nowe Love Papierowe pisze...

Przepiękna praca ,gratuluję !!!

mosia pisze...

piękna kartka!
bardzo mi się podoba połączenie papierów

iluszka pisze...

Genialna kartka, zachwyca każdym detalem!

Szydełkiem w oko :) pisze...

piękna ...

Joanna pisze...

karteczka bombowa, a do wyzwania owszem przymierzam się :P mam nadzieję, że zdążę :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)