Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 23 lipca 2013

Tydzień Inspiracji - Słońce - odsłona 4


Jak wiecie w tym miesiącu temat przewodni naszego Tygodnia Inspiracji to "Słońce".
Ojjjj... musicie wiedzieć, że nie jestem szczególnie słoneczną osobą ;) Pogłowiłam się jednak i postanowiłam wybrnąć z tego zadania w mój ulubiony sposób - cytatem.

"Just living is not enough... one must have sunshine, freedom and a little flower."
Hans Christian Andersen

Wyszukałam ładny kwiatek, Glimmer Misty w słonecznych kolorach, a wolność postanowiłam wyrazić swoim uwielbieniem do błogiego mixed-mediowania :) Tak oto powstał "słoneczny" notesik:


Bazą jest notesik w formacie A6 w ślicznej "craftowej" okładce, którą pokryłam sporą ilością... wszystkiego :)
Kilka różnych papierów w dość neutralnych kolorach, materiałowe taśmy, taśmy papierowe, gesso, Glimmer Misty, wosk pszczeli... Tak! Było tu trochę zabawy. Zabawy, którą uwielbiam i która mnie cudownie odpręża.


Gdy już stworzyłam skomplikowaną, mediową i niezwykle bałaganiarską bazę, postanowiłam dorzucić kilka dodatków - tekturowe kształtki i ozdobny kwiat Primy. Aby nawiązać do naszego przewodniego tematu, pokryłam je żółtym Glimmer Mistem. Kolor jest dość jasny, delikatny, cytrynowy :)


Na koniec dodałam trochę ciemniejszych chlapnięć i czerwone perełki w płynie w ramach troszkę mocniejszego akcentu. Całość, jak widzicie, jest mocno mediowa i nieco przestrzenna. Ale notes ma sztywną okładkę, więc nie będzie to zbytnio przeszkadzało w pisaniu w nim.


Tył okładki ozdabia to samo mediowe szaleństwo, ale już bez dodatkowych ozdób. Tutaj możecie dokładniej się przyjrzeć jak różne kształty, faktury i media tworzą tę kompozycję. A dzięki zastosowaniu błyszczących Glimmer Mistów i matowego wosku pszczelego udało mi się uzyskać dość zróżnicowaną powierzchnię, która błyszczy się i mieni tylko miejscami.


Mam nadzieję, że ta moja nieco przewrotna interpretacja tematu zachęci Was do dołączenia się do naszej zabawy.
Z niecierpliwością czekamy na Wasze prace :)
Anai

A oto lista wykorzystanych materiałów:

Poniżej możliwość wklejenia linków za pomocą inlinkz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)