Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 8 sierpnia 2013

Tydzień Inspiracji - Woda - odsłona 1

Witajcie,
tak jak zapowiadałam, w tym miesiącu startujemy z Tygodniem Inspiracji wyjątkowo wcześnie. Mimo to mam nadzieję, że jesteście gotowe na nowe wyzwanie, tym bardziej, że jest bardzo interesujące i daje wielkie pole możliwości interpretacyjnych :) Jako że słońce już było, a jak wiadomo „czasem słońce, czasem deszcz”, hasłem przewodnim naszego sierpniowego Tygodnia Inspiracji jest WODA. Ale nie tylko w postaci deszczu ;) Każdy motyw wodny w Waszych pracach, czy to na zdjęciach, czy wokół nich, jest mile widziany i pożądany.
Czas na publikację prac macie do 15 sierpnia do północy. Zwycięzcę i dwie osoby wyróżnione wybierzemy do poniedziałku 19 sierpnia i wtedy też ogłosimy wyniki naszego konkursu. A wspaniałe nagrody jak zwykle czekają, więc warto bawić się z nami. To co, zaczynamy? :)

 

Woda to mój żywioł i chociaż horoskopy i gwiazdy twierdzą inaczej, ja swoje wiem - tylko woda! ;) Od dziecka gapię się jak zaczarowana na płynącą rzekę, najlepiej odpoczywam nad jeziorem, nic nie daje mi takiego kopa energii jak spacer nad morzem. Na początku sierpnia spełniło się jedno z moich marzeń - zamieszkałam nad rzeką. Nie było innej opcji, musiało skończyć się scrapem.



Jako tło wybrałam papier Kaisercraft z kolekcji Base Coat II przypominający tekturę falistą. Do tego dodałam ciemny papier 7gypsies oraz świeżutką nowość 7 Dots Studio - papier z kolekcji Messy Head.


Kolejny etap i moja największa scrapowa słabość - alfabety. Tym razem użyłam dwóch Primy oraz "drewnianego" alfabetu Studio Calico. Również chipboardy strzałki są z kolekcji Here+There Studio Calico. Stemplowanie zrobiłam przy użyciu wodnego tuszu Memento, do tego kilka chlapnięć mgiełką Studio Calico oraz białą farbą akrylową.



Macham Wam znad rzeki!
Ulietta

A oto lista materiałów:

Mamy nadzieję, że przyłączycie się do nas :) Poniżej możliwość wklejania linków do prac przez inlinkz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)