Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 14 sierpnia 2013

Tydzień Inspiracji - Woda - odsłona 7 - ostatnia


Tym razem temat przewodni naszego TI potraktowałam dość przekornie :) Woda ma u mnie odniesienie w kolorystyce... Wiem, że woda ma różne oblicza i ten kolor trudno spotkać w naszym kraju, ale mnie w trakcie rozmyślań na zadany temat skojarzył się z pięknymi wakacjami, gdzie woda była na tyle ciepła, że można było godzinami w niej pływać. Dla mnie, stworzenia niezwykle ciepłolubnego, temperatura wody ma ogromne znaczenie (kiedy jest zimna za żadne skarby nie wejdę do niej, a pływać uwielbiam! :) Zrobiłam więc sobie taką "wodną drobnoustrojkę", mającą nawiązywać do moich pięknych, wakacyjnych wspomnień.


Jak widzicie, wyżyłam się troszkę maziając wszystko białym gesso :) Dodałam odrobinę gazy, tiulu, koronek różnej maści, a potem na to wszystko ułożyłam troszkę kwiatów. Z pomocą glimmerów (Patina i Aquamarine) podkolorowałam niektóre kwiatki i całą kompozycję. Psikałam, malowałam pędzlem i kapałam. Ale miałam frajdę :) 


Na koniec gdzieniegdzie dodałam brokatu w płynie, co dodało niezwykłego blasku mojej ramce. Dokładnie jak skrzące się wtedy fale, które odbijały promienie słońca w wodzie... ach... 


Kiedy patrzę na to swoje małe dzieło, naprawdę przed oczami mam od razu to piękne miejsce z moich wakacji, pełne takich właśnie kolorów! Cudownie jest tam wracać, choćby myślami :)
Pozdrawiam Was serdecznie,
Betik

A oto wykorzystane materiały:

I to już ostatnia nasza inspiracja w tym tygodniu - mam nadzieję, że prace naszych projektantek zachwyciły Was tak samo jak mnie :) Do jutra do północy macie czas, aby dołączyć do naszej zabawy i wkleić link do swojej "wodnej" pracy za pomocą inlinkz. Wyniki konkursu ogłosimy w poniedziałek, 19 sierpnia :)

2 komentarze:

origata1 pisze...

Jak to nie ma wody? Przecież te kwiaty całe w niej pływają, tak to widzę :)Piękne...

Unknown pisze...

No i nie zdążyłam :(((

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)