Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 12 listopada 2013

Tydzień Inspiracji - Jesień - odsłona 6 - ostatnia


W tygodniu naszym tematem przewodnim jest jesień. Hmm, no cóż, nie jest to moja ulubiona pora roku i zawsze kiedy kończy się lato, ja już z utęsknieniem czekam na wiosnę :). A jesień? To czas spoczynku, melancholii, zmiennej pogody i paskudnej pluchy. Jesień lubię chyba tylko za cudowną paletę barw, piękne błyszczące kasztany i żołędzie w czapeczkach niczym berety :)
Tym razem pozwoliłam się zainspirować kolekcji "Reflections Fall" Echo Park Paper i stworzyłam  kalendarz w jesiennych barwach.



Czyż nie jest piękny ten musztardowy kolor? :)
Mam nadzieję, że i Wy poczuliście się zainspirowani do stworzenia własnej jesiennej pracy.
Pozdrawiam
Zielonooka

A oto użyte materiały:

I to już ostatnia inspiracja naszego DT, chociaż w najbliższych dniach jesień nadal będzie rządziła na naszym blogu, jednak w zupełnie nowym wykonaniu - zajrzyjcie, bo naprawdę warto :)
Przypominam też o jesiennej promocji w naszym sklepie - z okazji naszego Tygodnia Inspiracji jeszcze tylko do jutra do godziny 10 rano wszystkie papiery i dodatki z działu "Jesień" mają ceny niższe o 20% :)
A poniżej możliwość wklejania linków do Waszych prac za pomocą inlinkz - czekamy na nie jeszcze do czwartku do północy i czekają wspaniałe nagrody :)

1 komentarz:

Unknown pisze...

Śliczny notesik :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)