Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 1 stycznia 2014

...coś się zaczyna :)

Witajcie w Nowym Roku,
wczoraj troszkę się zrobiło nostalgicznie na naszym blogu, trochę smutno, jak to zwykle przy pożegnaniach bywa, a dzisiaj już zupełnie inaczej będzie :) Ponieważ niniejszym mam ogromną przyjemność zaprezentować Wam skład naszego Design Teamu na rok 2014 :) Przed wami częściowo już znana, a częściowo zupełnie nowa cudowna szóstka, która będzie Was inspirować swoimi pracami w najbliższych miesiącach:


Scrapbookingiem zajmuję się od grudnia 2007 roku, ale tak naprawdę od dzieciństwa zajmowałam się różnego rodzaju rękodziełem. Kocham papiery, błyskotki, różne media, lubię surowość tektury, wszelkiego rodzaju metalowe dodatki i materiały. Szczególny jednak nacisk w swoich pracach kładę na wyrażanie emocji i kolory. Lubię łączyć różne style, mieszać techniki, dodawać nowych "smaków" - i nie dotyczy to tylko scrapbookingu :) 

Uwielbiam testować nowe materiały, obdarowywać innych wytworami własnych rąk, a najbardziej - od czasu do czasu oderwać się od szarej rzeczywistości i zatopić w kreatywnym świecie papierów i błyskotek, gdzie nie ma w zasadzie żadnych granic - poza naszą wyobraźnią! :)


To ja, Po prostu Asia, czyli licealistka i wielka bałaganiara, która po godzinach scrapuje ;) A poza tym lubi kryminały, lakiery do paznokci, kakao i burze. Na scrapbooking trafiłam w 2011 roku. Oglądając przeróżne blogi fantastycznych scraperek, biłam się z myślami, czy spróbować. W końcu uległam i w mojej miłości do papieru trwam do dziś :)
Przez ten czas próbowałam różnych stylów, jednak najbardziej czuję ten kolorowy i lekko bałaganiarski, co nie oznacza, że nie szukam dalej! Wręcz przeciwnie - ciągle się uczę i próbuję nowych technik. Zdecydowanie największą miłością darzę scrapy! Uwielbiam uwieczniać na nich ważne i mniej ważne momenty mojego życia :)
 

Kiedy odkryłam scrapbooking, od pierwszych chwili wiedziałam że pochłonie mnie bez reszty. Praca z papierem, nieskończona ilość możliwości jego wykorzystania, do tego masa cudnych kwiatów, stempli, różnorodnych dodatków i preparatów, które pozwalają na stworzenie wyjątkowych prac. Zaczynając jakąkolwiek pracę, nigdy nie mam planu, jak będzie wyglądać na zakończenie :) Nie mam też jednego, ulubionego stylu. Wciąż próbuje nowych technik, podglądam inne utalentowane scraperki i wciąż się uczę. Scrapbooking jest dla mnie małą odskocznią od rzeczywistości, chwilą tylko dla siebie, to taki mój mały prywatny świat. W tym roku postaram się pokazać Wam różne tajniki mojego warsztatu - mam nadzieję, że okażą się interesujące :)
 
 
Witajcie! Scrapuję już ponad cztery lata, wcześniej zajmowało mnie malowanie na szkle, ceramice oraz inne "twórcze" projekty. Scrapowanie daje mi wolność w myśl zasady "sztuka to jedyny sposób na ucieczkę bez opuszczania domu". Kocham prace mediowe, pełne drobiazgów i zaskakujących dodatków. Uwielbiam prowadzić art journal, w którym ujmuję wszystkie przemyślenia i emocje. Kocham także czytać, śpiewać, bardzo lubię pracę z dziećmi, uwielbiam zaszczepiać w najmłodszych pasję do tego, co ja sama cenię. Lubię wypoczywać na łonie natury, skąd czerpię siłę, spokój i inspirację. Nienawidzę lenistwa, niechlujstwa, głupoty oraz powyginanych od kleju kartek :)
 
 
Mam na imię Ula. Od 2009 roku mój wirtualny adres to: www.ulietta.blogspot.com. Nazwa mojego bloga "lawendowe sny" pochodzi od pola lawendy, które uprawiam w najzimniejszej części Polski. Na początku pisałam głównie o wiejskim życiu i lawendzie, potem odkryłam scrapbooking i zaczęła się wciągająca podróż... Scrapowanie to dla mnie relaks i świetna zabawa. Najczęściej tworzę na powierzchni 30x30cm, ale zdarza mi się zrobić album, a czasami nawet (!) kartkę.W scrapbookingu najbardziej lubię to, że mieści wiele form wyrazu. Robiąc scrapy, mogę połączyć wszystko, co lubię: słowa, zdjęcia, farby i wiele wiele więcej. Cieszę się ogromnie, że także na tym blogu będę mogła nadal dzielić się z Wami swoimi wytworami.


Na wstępie dziękuję Marcie za zaproszenie do Design Team'u oraz za zaufanie. To dla mnie nagroda, ale też zaszczyt, że mogę tworzyć to miejsce w tak wspaniałym gronie.
Mam na imię Mariusz, ale w wirtualnym świecie poruszam się pod nickiem ScrapMan. Niebawem będę obchodził swoje 23. urodziny. Moja przygoda z papierowymi (po)tworami rozpoczęła się w sierpniu ubiegłego roku, a pomogła mi w tym Noami. I choć nie zawsze wychodzi mi tak, jakbym chciał ;) to lubię to, co robię i robię to, co lubię. Uwielbiam zimną kawę i słodycze (mnóóóóstwo słodyczy!), a do tego straszny ze mnie gaduła. Mam nadzieję, że moje prace przypadną Wam do gustu i zainspirują Was do tworzenia :-)

 *   *   *

Ja mogę dodać już tylko tyle, że ogromnie się cieszę na ten Nowy Rok i jestem przekonana, że zobaczycie na naszym blogu mnóstwo wspaniałych inspirujących prac :)
A już w najbliższych dniach słów kilka o tym, co nowego czeka nas na blogu w tym roku i oczywiście pierwsze prace. Bądźcie z nami koniecznie! :)
Pozdrawiam noworocznie
Marta

1 komentarz:

Magdalena Deberny pisze...

Serdecznie gratuluję nowym. I zazdroszczę ;) Z chęcią znalazłabym się w tak inspirującym gronie.

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)