Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 4 stycznia 2014

Małe przyjemności

JAMAJKA_SIGGIE 
Witajcie! Dziś mój debiut na blogu scrapki.pl i z tej okazji przygotowałam dla Was scrap w jasnych kolorach opowiadający o małych, kobiecych przyjemnościach, których - mam nadzieję - nie zabraknie Wam w Nowym Roku! A najlepiej, jeśli te przyjemności będą towarzyszyć scrapowaniu, jak na mojej pracy :)


Wykorzystałam dwa papiery ze starszych kolekcji "Victoria Gardens" Echo Park Paper i "Follow Your Heart Be Happy" My Mind's Eye. Jeden z nich tworzy bazę, zaś drugi posłużył do uzupełnienia kompozycji moich zdjęć. Wycięłam z niego fragmenty w kształcie plastrów miodu. 


Tło w jednym kolorze uzupełniłam kontrastowymi chlapnięciami z rozwodnionego gesso i dodałam kilka plamek za pomocą mgiełki rozchlapywanej wprost z rurki atomizera. Wykorzystałam dwa odcienie Glimmer Mistów - jasny i ciemniejszy róż.
Po dodaniu zdjęć obrysowałam niektóre elementy tła białym żelopisem, co ciekawie zaakcentowało fragmenty mojej pracy.


Na koniec ciekawostka: nie wyrzucajcie opakowań po scrapowych przydasiach. Czy widzicie pod zdjęciami fragmenty papieru ze starym pismem? To tekturka z taśm Primy, dzięki której urozmaiciłam już wiele moich prac :) Bardzo polecam!
Pozdrawiam 
JaMajka

A poniżej materiały, których użyłam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)