Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 18 stycznia 2014

Tydzień Inspiracji - ZIMNO - odsłona 4


Chciałoby się powiedzieć, że mamy piękną wiosnę tej zimy, ale niestety wszystko, co dobre szybko się kończy - wczoraj spadł u mnie śnieg... Akurat fanem białego puchu nie jestem, ale cieszę się szczęściem tych, dla których śnieg to coś więcej niż opad atmosferyczny ;) Mimo wszystko ubrałem się ciepło i codziennym zwyczajem wyszedłem na spacer w poszukiwaniu pomysłów na nasz zimny tydzień. Tym razem to maleńki ptak wśród zaśnieżonych gałęzi stał się moją inspiracją. Stworzyłem kartkę, w której starałem się oddać właśnie ten widok.


Kartka w zimowym i nieco mroźnym klimacie, ale na papierach w kwiaty z kolekcji "Vintage Spring" i "Vintage Autumn" Maja Design świetnie oddaje klimat, który chciałem pokazać, czyli zimy z nadzieją na wiosnę :)


Weekend przed nami, więc zachęcam i Was do wyjścia i zainspirowania się zimowymi widokami - czapka, szalik, rękawiczki i w drogę ;)
Ściskam mocno i przypominam o naszej Galerii Gości - bardzo jestem ciekawy, co Wy już stworzyliście z cudnych papierów Maja Design
ScrapMan

A oto moja lista materiałów:

Przypominamy, że czekamy na Wasze "zimne" prace do 22 stycznia i czekają wspaniałe nagrody - bon do sklepu i zestawy-niespodzianki :) Poniżej kolekcja do wklejania linków przez inlinkz. Twórczego zimnego weekendu! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)