Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 19 stycznia 2014

Tydzień Inspiracji - ZIMNO - odsłona 5 - ostatnia


Całkiem podoba mi się tegoroczna ciepła zima, ale przyznam się Wam, że trochę tęskniłam za śniegiem i mrozem trzaskającym pod stopami. Kiedy pada śnieg, puszcza, w której mieszkam, zamienia się w krainę z bajki. W trakcie spaceru po zaśnieżonym lesie można poczuć się jak w Narnii. Przedzierając się przez zaspy po pachy można odnieść wrażenie, że wpadło się z wizytą do Królowej Śniegu. Od kilku dni znowu dzieje się magia :)


Robiąc tego scrapa pociachałam dwie super kolekcje "Keepin Cozy" Echo Park Paper i "Silent Night" October Afternoon. Obie idealnie nadają się do oprawiania zimowych wspomnień. Użyłam też die-cutów z jednej ze starszych kolekcji Teresy Collins.


Idealnie w klimat scrapa wpasował się alfabet American Crafs Mayberry. Jest "posypany" przezroczystym brokatem, przez co wygląda jakby był pokryty szronem. Wykorzystałam też naklejki ikonki Studio Calico z kolekcji "Here&There". Przy okazji - wiecie chyba, że w scrapkach zaczęła się druga część wyprzedaży? Po papierach przyszła kolej na takie właśnie różne cudne dodatki i przydasie ze starszych kolekcji. Biegnijcie do sklepu, bo naprawdę warto właśnie teraz przeszperać półki! :)


Cieszycie się, że znowu spadł śnieg, czy woleliście bardziej wiosenną zimę?
Ulietta

A tutaj moja lista materiałów:

I to już wszystkie nasze zimno-zimowe inspiracje :) Czekamy na Wasze pomysły i czekają nasze nagrody :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)