Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 22 kwietnia 2014

Tydzień Inspiracji - RADOŚĆ - odsłona 7 - ostatnia


Witam w ostatnim dniu naszego Tygodnia Inspiracji :)
Temat radości, to temat wdzięczny i uroczy. Pokazaliśmy Wam przez ostatni tydzień wiele odcieni tego uczucia, a ja dziś chciałabym zakończyć temat lekko i delikatnie. Postanowiłam więc wykorzystać materiały, które sprawiają mi wielką radość - wykrojnikowy tag, media i piękne kwiaty :) 


To, że uwielbiam wykrojnik "Tag and Bookplates" to chyba dla nikogo nie jest tajemnica. Zdecydowanie jest to najczęściej używany przeze mnie wykrojnik. Lubię go przede wszystkim za to, że można nim wycinać nawet grube materiały i tak też się stało tym razem. Taga wycięłam z tektury modelarskiej, pokryłam go "niedbale" (to taka pozorna niedbałość ;) ) gesso i obficie spryskałam błyszczącymi mgiełkami.
Ach! błyszczące media sprawiają, że moje serce się ogromnie raduje :D


 Kolejna rzecz, która mnie bardzo cieszy, to piękne kwiaty w pracach :) Zwłaszcza na tagach mogę sobie na nie pozwolić, bo nie ma problemu, że nie zmieszczą się do koperty czy albumu. Tagi zwykle ustawiam na półkach lub chowam w kartonikach, więc odstające kwiaty w niczym mi nie przeszkadzają.
Tutaj wykorzystałam tak naprawdę trzy różne rodzaje - po pierwsze piękny materiałowy kwiat Petaloo, a po drugie dwa rodzaje kwiatów z Wild Orchids Crafts - gardenię i dwie róże. W przypadku papierowych kwiatów najchętniej wybieram te w jasnych neutralnych odcieniach - dzięki temu mogę je sobie dowolnie barwić mediami. Tutaj kwiatki spryskałam różową i delikatną złotą mgiełką, a potem brzegi płatków dodatkowo podkreśliłam białą farbą akrylową.


Nie mogło także zabraknąć odrobiny scrapowych dodatków. Uwielbiam wszelkie naklejki, chipboardy i badziki! Można je wykorzystywać w wielu pracach, dowolnie komponować i łączyć ze sobą. 


Moje mediowe tło, to nie tylko gesso i mgiełki. Wykorzystałam także kredowe tusze Prima i cudowne maski Tima Holtza. Pokazywałam Wam niedawno, że tusze te świetnie współpracują z maskami i tu macie kolejny przykład. W zależności od koloru użytego tuszu, efekt może być albo wyraźny albo bardzo delikatny i ulotny :)

A oto materiały, które wykorzystałam:

Mam nadzieję, że mój radosny tag przypadł Wam do gustu. Tworzenie go sprawiło mi mnóstwo radości!
Przypominam, że jeszcze tylko dziś do północy możecie zgłosić swoje prace na nasze wyzwanie :)
A na odważnych czekają wspaniałe nagrody!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)