Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 24 kwietnia 2014

Wiosna w klimatach vintage


Motywy zaczerpnięte z natury, to już niemal stały element moich prac. Bardzo polubiłem połączenie szarości i brązów z lekkimi tuszowaniami.
Jak kiedyś wspominałem "Nature Walk" jest moją ulubioną kolekcją, jeśli chodzi o polskich producentów papierów.



Całość uzupełniłem kwiatami oraz gniazdem Prima Marketing, tak by całość wyglądała bardzo naturalistycznie - niczym uwieczniony na kartce fragment wiosennego widoku zza okna.


Ogromną pomocą w tworzeniu prac w takim klimacie są oczywiście tusze, którymi można delikatnie pocieniować brzegi i podbarwić poszczególne elementy. Zestaw Distress Mini "Vintage" jest wprost wymarzony dla fanów takiej stylistyki!



Pozdrawiam Was serdecznie :)
Mariusz


A oto materiały, których użyłem w tej pracy:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)