Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 12 maja 2014

Art Journal "Do góry nogami"



Witajcie!
Miałam niedawno okazję wykonać wpis w przepięknym wędrującym art journalu, którego tematem przewodnim było "Do góry nogami".


Mój wpis jak zawsze jest lekko przewrotny i z przymrużeniem oka i ze sporą dawką mgiełkowania, chlapania i ciekawego medium, które zaraz Wam przybliżę.


Ważną częścią kompozycji zostały elementy wycięte wykrojnikiem Frameworks Honeycomb, który wycina jednocześnie ozdobną ramkę i mnóstwo małych elementów. Połączenie obu tych form daje ogromne możliwości w tworzeniu interesujących elementów tła.


Puder do embossingu Stampendous Shabby White rozsypałam cienką warstwą w kilku miejscach pracy i podgrzałam go od spodu. Jest to świetna metoda na stosowanie pudru bez tuszu, do którego mógłby się przykleić.



Dzięki temu uzyskałam efekt rozlanych drobinek złota, bieli i gdzieniegdzie brokatu - efekt ten widać na zdjęciach, możecie dokładniej się przyjrzeć. Jest to fantastyczny puder, którym lubię dodawać drobne, ciekawe akcenty na skończonej już pracy - jest jak wisienka na torcie :)


Wykorzystałam też przepiękny zestaw gumowych stempli zaprojektowanych przez Tima Holtza. Ten zestaw ma już kilka lat, ale jest bardzo uniwersalny i nigdy się nie nudzi. Możecie go zamówić w naszej aktualnej przedsprzedaży.


Delikatne mediowe prace to mój żywioł :) 
Pozdrawiam
JaMajka

Materiały, które wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)