Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 19 maja 2014

Tydzień Inspiracji - CZAS - odsłona 5

Zwykle, gdy mam przed sobą wyzwanie tematyczne (takie, jak nasz Tydzień Inspiracji) szukam inspiracji tam, gdzie czuję się najlepiej - w tekstach :) Cytaty z książek, wierszy, filmów, teksty piosenek - to moje nieustające źródło inspiracji. 
Tym razem natchnienie przyszło nagle - na środku ulicy, gdy w słuchawkach zabrzmiała mi piosenka, której nigdy wcześniej nie słyszałam, w wykonaniu zespołu, o którym kompletnie nic nie wiedziałam... i nadal nie wiem zbyt wiele, bo nawet biografia na stronie zespołu jest w języku holenderskim ;) 
Jack and the Weatherman "The Years" - urzekło mnie akustycznym brzmieniem, miłym dla ucha wokalem i zabawnym tekstem, który idealnie wpisał się w moje przemyślenia ostatnio ;) 
No i jest to zdecydowanie piosenka o czasie i jego przemijaniu :) 


Inspirację tę wykorzystałam w moim art-journalu - to najlepsza forma, gdy chcę z siebie wyrzucić trochę emocji. Wykorzystałam tym razem bardzo proste środki wyrazu - tusze, maski, skrawki papierów Maja Design, dwie karty do Project Life (idealnie się sprawdzają we wszelkiego rodzaju pracach!) i fragmenty tekstu. Niby niewiele, a kiedy patrzę na te strony, to automatycznie się uśmiecham :) 


Mówiłam, że wykorzystałam tylko tusze, prawda? Otóż - biały kredowy tusz Primy, to mój absolutny numer jeden aktualnie. Zobaczcie tylko jaki jest kryjący! Wykorzystałam go razem z maską Tima Holtza "Dot Fade", a potem odbiłam także resztki tuszu, które zostały na masce. Efekt jest po prostu cudowny! Świetnie sprawdza się też przy tuszowaniu brzegów ciemnych papierów. Do tej pory używałam w tym celu farby akrylowej, a teraz nie muszę nawet brudzić rąk ani żadnych narzędzi :)


"Plastry miodu" pochodzą oczywiście z wykrojnika Frameworks "Honeycomb". Te wykrojniki świetnie się sprawdzą do wszelkich skrawków papieru, które często nam zostają. Papier zamieniamy na niewielkie elementy, które można potem wykorzystać do tworzenia przeróżnych kompozycji. 


Mam nadzieję, że moje art journalowe przesłanie przyniesie Wam trochę radości na początek tygodnia. Czas mija i jest to nieuniknione, ale to też motywacja do tego, żeby wykorzystać go jak najlepiej i po prostu zacząć się nim cieszyć :) 

buziaki
Anai


Materiały, które wykorzystałam:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)