Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 21 maja 2014

Tydzień Inspiracji - CZAS - Odsłona 7


Temat czasu skojarzył mi się z przeszłością, a jak przeszłość, to wiadomo, stare zdjęcia. Zdjęcie zamyślonych, poważnych dziewcząt wymagało sentymentalnej oprawy.



Pięknie sprawdziły się tu papiery Primy z kolekcji Cartographer.
Dzięki temu, że papier miał jasny odcień, mogłam trochę popracować nad tłem. Dodałam maskowane kropeczki stworzone z pomocą małego kredowego tuszu chalk edger w brązowym odcieniu, wzór powstał dzięki masce Tima Holtza. Dodatkowo tym samym jasnym brązem odbiłam stempel - napisy, pojawił się tu też wzór motyli z tego samego zestawu gumowych stempli.



Całości dopełniły piękne kwiaty Petaloo, do których dołożyłam tekturowe chipboardy, dodały pracy lekkości i dziewczęcego klimatu. Wykorzystałam złoty pearlmaker, którym zrobiłam perełki w niektórych miejscach. 
 


Chociaż uwielbiam radosne i pełne chlapań scrapy, nad tym LO pracowało mi się bardzo dobrze. Lubię  oprawianie starych zdjęć, mam poczucie, że pracuję z kawałkiem historii - jest to dla mnie nie lada wyzwanie, żeby wprowadzić do pracy ciekawe akcenty, jednocześnie nie ujmując nic z klimatu vintage - mam nadzieję, że i tym razem mi się to udało.



Pozdrawiam serdecznie
JaMajka


Użyte materiały:

Przypominamy, że na Wasze prace czekamy do piątku, 23 maja, do północy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)