Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 22 maja 2014

Tydzień Inspiracji - CZAS - odsłona 8 - ostatnia

ENCZA_SIGGIE 

Witajcie!
Dzisiaj ostatnia praca w ramach Tygodnia Inspiracji, którego hasłem przewodnim jest CZAS. Przygotowałam ozdobną ramkę z okazji urodzin mojej koleżanki. Bez cyfr, bez zegarów, aby nie kojarzyła się z przemijającym czasem ;) Chciałam natomiast podkreślić, iż jest to wyjątkowy dzień, wart zapamiętania i świętowania.


Do wykonania pracy wykorzystałam papiery 7 Dots Studio z kolekcji Nature Walk, a głównym elementem ramki są przepiękne kwiaty Petaloo z serii Botanica


Znajdziecie tu również naklejki firm October Afternoon oraz Bazzill Basics – zwróćcie uwagę, że choć wszystkie pochodzą ze świątecznych kolekcji, idealnie pasowały do okazji. To dowód na to, że często różne materiały są bardziej uniwersalne niż nam się wydaje :)
 

Przy okazji polecam Wam też bezbarwny brokat Distress - świetny do dodawania drobnych błyszczących akcentów na pracach.

Pamiętajcie, że CZAS wklejania linków do prac w naszej zabawie kończy się już jutro ;)
Pozdrawiam
Encza

A tutaj lista materiałów:

Czekamy na Wasze prace do jutra, do północy. Dziękujemy, że bawicie się z nami! :)

1 komentarz:

Kwiat_wisni7 pisze...

ale śliczna kartka :))

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)