Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 20 czerwca 2014

Tydzień Inspiracji - WOLNOŚĆ - odsłona 5

Wolność. Z początku zupełnie nie wiedziałam, z której strony ugryźć ten temat, aż w końcu mój wzrok padł na scrapa, którego zaczęłam robić na Zlocie. A dokładniej mówiąc na zdjęcie, które na nim umieściłam. Przypomniało mi się jak fajny był to dzień, kiedy na totalnym luzie po prostu robiłam zdjęcia, myśląc tak właściwie o niczym. Moje myśli były wtedy naprawdę wolne od wszelkich problemów i zmartwień :) Dlatego wiedziałam, że to właśnie tego scrapa muszę troszkę przerobić i idealnie wpisze się w temat wolności.


Postawiłam na minimalizm (nie wiem dlaczego, ale kolekcja Pen Pals tak na mnie działa ;)), odpuszczając sobie różne warstwy, a zamiast tego skupiając się na dodatkach, które w tej kolekcji są naprawdę fantastyczne!


Żeby zwrócić uwagę na zdjęcie, które raczej nie wyróżniało się na tle również ciemnego papieru First Class, użyłam ramki z zestawu chipboardów i nieskromnie powiem, że chyba był to całkiem niezły pomysł ;)


Obowiązkowe chlapnięcia, enamel dotsy, moja nowa miłość - drewniane geotagi iii voilà! :)

Pozdrawiam!
Asia

Użyte materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)