Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 6 sierpnia 2014

40 lat razem

Witajcie :) 
Dziś chciałabym Wam przedstawić nieco wyjątkową jak na mnie pracę. 
Bardzo rzadko robię rzeczy na zamówienie, ale czasem, gdy okazja jest specjalna, a zamawiające osoby mi bliskie - robię to z przyjemnością :) 
Tak było i tym razem. Miałam okazję przygotować zaproszenia na 40-tą rocznicę ślubu. Taka okazja naprawdę zasługuje na wyjątkową oprawę!


Muszę przyznać, że dotychczas w mojej scrapowej przygodzie rzadko kupowałam zestawy papierów. Zwykle wybieram z kolekcji tylko te papiery, które naprawdę mi się podobają i zużywam je na pojedyncze projekty. Jednak w ostatniej sesji przedsprzedażowej skusiłam się na cudowny zestaw papierów Prima Marketing "Stationer's Desk". Miałam w pamięci właśnie te zaproszenia oraz pasujący do nich album, który pewnie pokażę Wam za jakiś czas. 
Taki zestaw papierów ma wiele zalet - cenowo wychodzi bardziej atrakcyjnie niż pojedyncze papiery, często zawiera dodatki z kolekcji, a przede wszystkim wzory papierów się powtarzają, co idealnie sprawdza się jeśli mamy do wykonania na przykład więcej niż jedną kartkę :) 



Zwykle przy tworzeniu kartek moim najlepszym przyjacielem staje się Big Shot ;) Kilka wykrojników i już w łatwy sposób możemy stworzyć ciekawą kompozycję :) 
Tutaj wykorzystałam też śliczną szeroką wstążkę z gniecionej satyny nawiązującą do obrazka. 
A obrazek do digi-stempel wydrukowany na papierze akwarelowym (bardzo rzadko koloruję obrazki, ale jeśli już to najczęściej kupuję je w sklepie Mo's Digital Stencil - są absolutnie cudowne!) i pokolorowany kredkami akwarelowymi. 


Mam nadzieję, że podoba się Wam moja inspiracja. Niezbyt skomplikowana, elegancka i na tyle płaska, aby bez problemu można było wysyłać zaproszenia pocztą :) 

pozdrawiam
Anai

Wykorzystane produkty:

3 komentarze:

arelierbymary pisze...

Grafika świetna :) a całość śliczna

anias pisze...

fajne i efektowne:)

Rom-a pisze...

Bajeczne...cudo

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)